Gratis annuleren tot 07-12-21
TravelocityUS$ 74
CheapTicketsUS$ 74
FindHotelUS$ 74
Beoordeeld op 18 december 2020

Alles was oud en versleten en aan vervanging toe, zoals de vloerbedekking, de kitranden in de badkamer, het bad kraakt, een plastic douchegordijn hangend in het bad en plakt aan je als je aan het douchen bent.
In het restaurant was het ontbijt zeer karig, geen verse jus of multidrank vitaminen kwam uit een machine was gewoon water met een smaakje, geen warme eieren enz.
Het 3 "gangendiné" hadden we van te voren geboekt maar was zeker niet in verhouding qua prijs en kwaliteit, op de website stond ook niet vermeld dat we voor bepaalde gerechten moesten bijbetalen (misleiding), dat zagen we pas op de kaart in het restaurant en de groente op je bord kon je tellen en werd bij ons bijna koud geserveerd, de carpaccio was zeker niet vers en werd zo koud geserveerd dat hij aan je bord vast zat, de entrecote was zeer taai, de frietjes waren 1 á 2 cm lang en ook telbaar, echt, we hebben er foto's van.
De bediening van een mannelijke ober of beter gezegd de ober was onbeschoft en zag je volgens mij liever zo snel mogelijk verdwijnen.
De gas openhaard word wel heel snel op de avond uit gedaan, je kon niet even gezellig na je diné er nog even bij zitten.
Hebben ook nog een stroomuitval mee gemaakt toen we bij de gashaard zaten, was erg koud omdat de buitendeuren open bleven staan, totaal geen compensatie voor gekregen of een excuus, er was geeneens een zaklamp aanwezig bij het personeel.
Ook zat de enige nooduitgang op onze verdieping op slot!
Op de kamers is het erg gehorig en hoor je de bovenburen lopen.
Geen koelkast, waterkoker, koffiezet apparaat aanwezig.
Om t.v. te kijken had je een vergrootglas nodig, en zeer weinig aanbod van zenders.
De speelruimte leek meer op een ruimte van een voetbalkantine en de sauna uit het jaar nul, welke een tientje per uur kost.
De manager is tijdens ons verblijf van zondagmiddag t/m donderdagmiddag niet aanwezig geweest, want die woonde ver weg en was alleen aanwezig van donderdagavond t/m zondagochtend.
Werkdruk op het weinige personeel is zeer groot, ze doen zeker hun best, maar worden zeker ondergewardeerd door de leiding.
Overal lagen en hingen er spinnenwebben.
De buitenkant van het hotel zag er niet uit, was hier en daar rot, de schimmel/zwammen zat aan de binnenkant van de deuren.

Kamertip: Weet überhaupt niet of er wel goede kamers aanwezig zijn.
Datum van verblijf: december 2020
Beoordeeld op 1 december 2020

Het valt niet mee een hotel te runnen in coronatijd, zeker als je te weinig personeel in kan zetten. Op een mooie ruimelijke lokatie, aan de rand van het dorp Hollum staat dit flink gedateerde Fletcher-resort hotel. Een make-over zou hoog op de agenda moeten staan. De kamers zijn wel lekker ruim en schoon en het uitzicht op de vuurtoren geeft het bezoek de gezellige eilandsfeer.
Hoewel er een dinerreservering nodig is voor het restaurant slaagt men er met te weinig personeel niet is een goed menu op de kaart te zetten. Het vlees is te taai, de gebakken aardappels te droog, de smaak is vooral erg vlak. Geen aanrader. Het ontbijt is wel ruim gesorteerd en de moeite waard. De bak met roerei staat te warm waardoor de eieren snel verdrogen.
De bediening is in enkele gevallen erg nors en kortaf. Een beetje meer vriendelijkheid zou niet onprettig zijn.

Datum van verblijf: november 2020
Beoordeeld op 6 september 2020 via mobiele applicatie

Van vrijdag t/m maandag een appartementje gehuurd in Hollum. De kamer is redelijk modern ingericht, alles is in principe aanwezig! Enige opmerkingen die we hebben:
- Matrassen zijn érg zacht (voelen als luchtbedden die net niet lekker opgeblazen zijn)
- kussens op de bank mogen ook een keer uitgewassen worden.

Verder prima plek!

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 31 juli 2020

De foto's op de website, zien er super uit, in het echt valt het behoorlijk tegen.Dit hotel heeft echt een make over nodig, Helemaal als je 200 euro per nacht vraagt. Mag je toch wel iets meer verwachten. Rest van het hotel is ook gedateerd. Personeel is verder vriendelijk, zakelijk en correct ( niet spontaan) Hotel ligt verder wel op een mooie toegankelijke locatie, je bent vlak bij het dorp Hollum en zo bij het strand

Kamertip: Zou iets anders boeken , de prijs /kwaliteit slaat nergens op
Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 28 juli 2020

zeker bij de receptie vriendelijke dames. maar in de bediening liepen er mensen die zeker niet vriendelijk en behulpzaam waren. mn de man die mede het diner verzorgde was nors en kortaf. de standaard kamers hebben geen airco dus snel erg warm in de nacht. douchegordijn hing in het bad waar dus ook de douche in was.

Datum van verblijf: juli 2020