13 juli 2018 beoordeeld

3 dagen gefietst op het prachtige Ameland, heerlijk gegeten en geslapen in Amelander Kaap, en ´s morgens wachtte een uitgebreid ontbijt! Vriendelijk personeel, schone kamers. De kamers doen iets gedateerd aan, maar wat zou dat ? Bedden goed en matras stevig, kamer en badkamer schoon, ´s nachts stil in het hotel, prima geslapen ook! Prima prijs kwaliteit verhouding ! Hier komen we zeker terug ! Ron Wapstra/Koog aan de Zaan

Kamertip: Lift aanwezig, voldoende parkeergelegenheid, rustig gelegen
  • Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
26 juni 2018 beoordeeld

We sliepen afgelopen weekend in het hotel.
We hadden geboekt voor 3 personen en kregen een kamer voor 2 personen. Mijn man heeft op een harde plastic bank geslapen.
's Nachts geen oog dicht gedaan door de herrie van de buren maar ook van tegenoverliggende appartementen. Eerder waren we al teleurgesteld over de oude meubelen en vieze tapijt. We betaalden 160 euro die nacht. Heel jammer.
Personeel wel heel vriendelijk. Ik gun ze een grondige renovatie.

Kamertip: vraag om kamer aan de kant van parkeerterrein. Kamer 212 heeft vies tapijt en veel lawaai
  • Verbleef: juni 2018, reisde met familie
21 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gedateerde maar schone Fletcher, prima kamer en goed restaurant. Prijs kwaliteit verhouding is netjes.
De ligging is super, de vuurtoren onder handbereik
Natuurlijk kun je roepen dat er een ouderwets douchegordijn hangt maar een schone badkamer is veel belangrijker in onze ogen

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
18 juni 2018 beoordeeld

Kamer was groot en goed verzorgd. Alleen een airco kan geen kwaad.
Een update van de badkamer zou de waardering ten goede komen.
Momenteel moet je snel kunnen bewegen om enigzins nat te worden, straal is te zacht.

• Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
20 mei 2018 beoordeeld

Het is een super hotel met prima kamers heel vriendelijk personeel ,super goed ontbijt zo uit gebreid met alles wat je wil.
De kamers zijn super groot ,heerlijk even kunnen zwemmen .en een super bad ....

Kamertip: geweldige kamers
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner