“Lekkere lunch”

Eeterij Tante A'n
Geclassificeerd als nr. 1 van 14 Restaurants in Hollum
Keukens: Frans, Nederlands, Internationaal
30 mei 2018 beoordeeld

Hier lekker op het terras gezeten. Half in de zon. Perfect plekje. Genoeg te zien. Vriendelijke bediening. Broodje zalm/tonijn was goed, evenals de smoothie.

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een bezoek aan dit restaurant is zeker een aanrader! Wij hebben hier twee keer gegeten en waren beide keren heel tevreden (kabeljauw en zeebaarsfilet zijn echte aanraders!!). Bediening was heel vriendelijk en snel. Restaurant was heel verzorgd en we konden beide keren heerlijk op het terras zitten. Ook vonden wij de prijs-kwaliteit verhouding vele malen beter dan de eetgelegenheden aan het strand.

26 mei 2018 beoordeeld

Heel leuk restaurant met gezellig terras. Verrassende en niet alledaagse gerechten op de kaart. Niet het goedkoopste maar absoluut waar voor je geld. Prima vriendelijke bediening. Een echte aanrader als je in Hollum bent of er zelfs voor om te rijden.

24 mei 2018 beoordeeld

Tante An is een restaurant dat de gave heeft om je echt thuis te laten voelen in een echt Amelands-gezellige omgeving. goed gegeten, leuke gerechten, prettige sfeer!!

23 mei 2018 beoordeeld

Wij zaten in het kleine gedeelte, 6 tafels.
Er is voldoende keuze op de kaart, de gerechten worden met leuke dialect zinnen aangeprezen.
Wij hadden het "foar wie niët kiëze kin..." voorgerecht met 3 gerechtjes en daarna vis als hoofdgerecht met een prima fles Italiaanse wijn.
Gezellig, vriendelijk.

In Eeterij Tante A'n geweest? Deel je ervaringen!