Leg de laagste prijs van deze websites vast
FindHotel
StayForLong
Beoordeeld op 31 juli 2021 via mobiele applicatie

Prima kamers..schoon/ ruim.. zeer net en vriendelijk personeel..restaurant ook top.. paar x heerlijk gegeten..het ontbijt verdient een 10..alles is te krijgen en niets is te veel...wij moesten de boot hebben van 07.30 uur ..dus vroeg op ..geen probleem voor het personeel van hotel Dolores..'s morgens stond er een mand vol heerlijkheden...een mooi begin van de dag..kortom TOP

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 17 oktober 2020

Wij hebben 3 nachten overnacht in dit hotel, we sliepen in de familie kamer. Een erg mooie, ruime en schone kamer met een nette badkamer. De zonnedouche was prettig. De bedden lagen prima. Het was wel wat fris op de kamer maar met de mini verwarming aan werd het snel beter. Koukleumen kunnen het best een paar sloffen en een vest meenemen.
Het ontbijt was heel goed, heel veel keuze en de meneer die het ontbijt buffet bijhield was erg aardig en vriendelijk. Wij raden dit hotel aan, ook met kinderen.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 14 september 2020

Rustige omgeving, zelfs wanneer je boven het (lekkere)restaurant slaapt. Goede bedden en badkamer met sunshower. Fijn. Aardige gastheer en een werkelijk subliem ontbijt maakte ons verblijf tot een feestje.

Kamertip: Kamer 18 was prima met klein balkonnetje
Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 5 juli 2020

Leuk eenvoudig hotel in Hollum ! Kamers netjes , bed lag heerlijk ! Ontbijt uitgebreid ! Lekkere verse jus d’orange ! En je kan zelf je eieren met eventueel spek bakken ! Soort van solarium in de douche ! Maar niet gebruikt !

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 27 juni 2020

Als je op Ameland bent moet je toch altijd even gaan eten bij de enige Mexicaan op het eiland. Het zal je niet tegenvallen. De service liet dit keer een beetje te wensen over, verkeerde bestellingen en verkeerd afrekenen. Dat is jammer, ben ik normaal niet gewend van Dolores. Veel te wijten aan heel jong personeel denk ik. Maar het eten was weer geweldig en daar gaat het om.

Datum van verblijf: juni 2020