Travelocity
Priceline
ZenHotels.com
StayForLong
Beoordeeld op 6 augustus 2021

Bij aankomst rook het huisje erg muf en heel smerig. Toilet rook echt vies. Mijn zoontje van 10 maanden kroop rond en was na 5 minuten zwart aan handjes en knietjes. Zelf vloer gedweild en alles in vaatwasser gestopt. Verder is het park wel netjes, leuke aqua mundo en veel activiteiten. Haven is mooi en rustig. Vooral met de boot naar Spakenburg was de moeite waard. Activiteiten en eten zijn wel duur. Ook supermarkt is duur en moet je houdbaarheidsdatum nakijken. Wel leuk winkeltje met leuke spullen. We komen wel terug maar dan wel in een vernieuwde cottage of VIP appartement.

Datum van verblijf: augustus 2021
Guest Relations De Eemhof, Eigenaar van Center Parcs - De Eemhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2021

Beste annelaured322, bedankt voor uw review. We vinden het vervelend te lezen dat uw cottage niet naar behoren is schoongemaakt. Fijn te lezen dat u ondanks dat toch heeft kunnen genieten van ons park. Hopelijk tot een volgende keer!

Beoordeeld op 5 augustus 2021

Op de dag van aankomst hoorden wij dat we een upgrade hebben gekregen. Van comfort naar premium. We hadden een vernieuwd huisje en dat is dus echt super netjes. Mooi interieur, fijne badkamers en zo schoon!
Het weer hielp niet echt mee, waardoor we de eerste dagen niet achter het huisje konden lopen vanwege grote plassen.
Het zwembad is super en konden wij ook dagelijks bezoeken ondanks corona. De armbandjes die fungeren als sleutel voor je huisje en toegang tot het zwembad zijn heel handig. Personeel is echt vriendelijk, dus dikke pluim.
Boottocht naar Spakenburg is leuk om te doen.
Verlichting in het park is nog wel een aandachtspuntje, want veel lantaarnpalen doen het s avonds niet en dan is het echt donker.
Wij hebben ons prima vermaakt!

Datum van verblijf: augustus 2021

Beste carloliens249, hartelijk dank voor uw positieve review. Wat fijn om te lezen dat jullie hebben genoten van jullie verblijf bij ons op het park. Hopelijk tot een volgende keer!

Beoordeeld op 20 juli 2021

Bij het hotel weinig parkeerplekken bij binnenkomst een stank verder in de gang was het weg De kamer was klein weinig ruimte en laag en veel lawaai van de buren .Ook in de nacht om 3 uur.Veel last van muggen ondanks een hor in het raam .schoonmaak was 2 min.Eten raad ik af in je kamer je hebt niks geen bestek ofzo .In restaurants weinig keuze 3 of 4 hoofdgerechten was redelijk te eten .Zwembad was groot alleen golven niet zo hoog.Voortaan word het een bungalow .

Datum van verblijf: juli 2021
Guest Relations De Eemhof, Eigenaar van Center Parcs - De Eemhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2021

Beste Marcel, wat jammer dat onze hotelkamer is tegengevallen. Wellicht had u andere verwachtingen. Onze vernieuwde hotelkamers hebben geen kitchenette meer vandaar dat er ook geen kookgerei of bestek meer aanwezig is in de kamer. Als u in de hotelkamer verblijft dan vindt er dagelijks roomservice plaats wat inhoudt handdoekwissel, prullenbakken legen, toilet & wastafel reiniging. Wellicht sluit een bungalow inderdaad beter aan op uw wensen en behoefte. We hopen u binnenkort graag weer te mogen begroeten.

Beoordeeld op 20 juli 2021

Het huisje dat wij geboekt hadden lag middenin een verbouwingszone. De afstandsbediening was vies, het toilet was bruin, de schimmel stond op de kozijnen en in de badkamer. Er kwam geen reactie van Centerparcs na melding van deze klachten. De reactie op het niet kunnen openen van de voordeur van de accommodatie was snel. Activiteiten, zwembad en eetgelegenheid niet open en dus niet beoordeeld i.v.m. Coronasluiting.

Datum van verblijf: januari 2021

Beste Anneke,

Bedankt voor jullie bezoek en feedback, ook al is deze niet erg positief. Jammer dat we niet adequaat hebben gehandeld op uw melding er vanuit gaande dat u dit direct heeft gemeld bij aankomst en niet bij vertrek. Wij hopen u ondanks uw ervaring weer een keer te mogen begroeten zodat u wel van al onze faciliteiten gebruik kunt maken en wij u kunnen bewijzen dat het ook anders kan.

Beoordeeld op 16 juli 2021

Wij zijn een midweek in een 5 persoons huisje geweest(252).
Het huisje was op het oog schoon, maar je moet niet onder de bedden en bank kijken.
Veel spinnen, muggen.
Huisjes zijn erg klam, als je naar bed gaat is je beddengoed klam, kleding is klam.Er hangt ook een riool lucht in het huisje.
Dit is echt niet prettig.
De bedden liggen keihard
Er zijn veel waterpartijen op het park die zeer vies zijn, stinken ook erg.
Het moet een autovrij park zijn maar daar hebben veel andere mensen maling aan en daar doet het personeel niks aan.
Zwembad is leuk.
Receptie is telefonisch en via de app niet te bereiken.
Er wordt veel georganiseerd maar daar moet je dik voor betalen.
Wij zijn landal gewend en daar gaan we voortaan ook weer heen.

Datum van verblijf: juli 2021
Guest Relations De Eemhof, Eigenaar van Center Parcs - De Eemhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2021

Beste nicolerR496KQ,

We vinden het jammer dat onder andere het weer invloed heeft gehad op de gesteldheid van uw cottage en deze u niet bevallen is. We nemen uw opmerkingen mee en hopen u ondanks uw ervaring nog eens te mogen verwelkomen bij ons op het park.