“Regelmatig lekker gegeten”

San Mario's
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 11 van 26 Restaurants in Zeewolde
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wederom heerlijk gegeten. Gaan regelmatig een hapje eten na een lange werkweek. Eten altijd lekker en bediening vriendelijk

Datum van bezoek: augustus 2021
Jolanda G, Eigenaar van San Mario's, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Dank voor de leuke reactie!

7 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke pizza op het terras gegeten! Lekker even wandelend naar dit terras en een pizza eten. Heerlijk dunne krokante bodem en de prijs kwaliteit verhouding is prima

Datum van bezoek: augustus 2021
31 juli 2021 beoordeeld

Omdat we helaas niet kunnen reageren op reacties doen we het op deze manier.
Om even op de laatste mevrouw te reageren. U heeft helemaal gelijk dat alles lang duurde. We zaten op het terras en in het restaurant helemaal vol. En 2 koks hadden zich ziek gemeld. Vandaar dat de glutenvrije pizza niet geregeld kon worden, dit hebben we uitgelegd. Het alternatief was de glutenvrije pasta.
Op de computer kunnen wij precies zien wanneer iets is ingevoerd. De tijden die u heeft moeten wachten voelde wellicht langer maar het was toch echt korter. Een kwartier nadat het eten was doorgegeven vroeg u hoe lang het nog zou gaan duren. Ons antwoord daarop was nog een kwartier. Geen 40 minuten! U gaf aan te moeten eten en naar huis te gaan.
Over medicijnen heeft u het niet gehad met ons.
Wij doen echt ons best. Ook wij balen ervan als dingen niet vlot verlopen. Een reactie plaatsen is u goed recht. Ik plaats even de andere kant van het verhaal.
Gelukkig zijn beide koks weer beter en draaien we weer op volle kracht.

Team San Mario's

Datum van bezoek: juli 2021
28 juli 2021 beoordeeld

Na ruim een week van te voren te hebben gereserveerd, waarbij werd gezegd dat er glutenvrije pizza’s beschikbaar zouden zijn, kwamen we aan bij San Mario’s. Tafels werden ter plekke tegen elkaar geschoven zodat we op het volle terras konden plaatsnemen. Na een kwartier kwam iemand de kaart brengen en de drankjes opnemen. Na bijna 1u hadden we gelukkig drinken, want ondertussen hadden we wel dorst gekregen. Helaas gelde dit niet voor iedereen want een iemand kreeg het verkeerde. Gelukkig had ook zij na 25 min extra haar drinken en konden we eindelijk ons eten doorgeven. Ohnee toch niet, want er was bij niemand iets bekend over een glutenvrije pizza. Na navragen blijkt deze er niet te zijn. Afijn, gelukkig hebben ze wel glutenvrije pasta. Dan dat maar. Iedereen besteld eten en eindelijk krijgen we een broodmandje. We zaten om 18:00u op het terras, om 19:15 werd ons eten opgenomen en toen we 19:45u vroegen hoe lang het nog ging duren (ivm medicatie) werd ons verteld dat we nog zeker wel 40 min moesten wachten.. dat ging voor ons niet lukken dus hebben we bedankt en aangegeven dat we weg zouden gaan. De reactie van bediening was: oh oké nou als jullie niet zolang kunnen wachten.. gaan jullie wel even binnen de drankjes nog betalen?

U begrijpt, ondanks dat we locals zijn en beperkte keus hebben in het dorp, hier gaan we niet meer heen!

Datum van bezoek: juli 2021
5 juni 2021 beoordeeld

Mijn dochter en haar vriendin (14) die keurig online reserveerden én een bevestiging ontvingen, werden weggestuurd omdat hun reservering niet daadwerkelijk werd geregistreerd omdat de site sinds overname nog niet werkt. En dit staat ook nergens vermeld.

En dan is een puber wegsturen natuurlijk makkelijker dan een volwassene die later reserveerde.

Als je al een middelmatig restaurant hebt, is het verstandig om je lokale klanten te vriend te houden, lijkt me. Voor ons voortaan weer een echte Italiaan.

Datum van bezoek: juni 2021

Reizigers die San Mario's bekeken, bekeken ook

In San Mario's geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.