“heerlijk en eerlijk”
Beoordeling van Restaurant Netl Park

Restaurant Netl Park
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Kraggenburg
14 april 2019 beoordeeld

Het eten is lekker en gezond en er is een ruime keus. Naast verantwoord vlees hebben ze heerlijke vegetarische gerechten; kortom zeer geschikt voor diverse groepen. Het restaurant heeft een plezierig ambiance en kijkt uit op het water.

Datum van bezoek: april 2019

2 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier nu al meerdere malen gegeten en gezeten. Het personeel is bijzonder attent en vriendelijk. Het eten lekker en biologisch verantwoord (de hele locatie is dat zonder enig gevoel van geitewollensokken). En het is zo’n verrassing hier mogen zijn, dat wil je bijna voor jezelf houden.

Datum van bezoek: juni 2018
17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk terras bij de Wilde Tuin. Gaaf aangelegd en goede service. Superfijne plek en eten en drinken is prima!

Datum van bezoek: augustus 2017
30 juli 2017 beoordeeld

Wij kwamen bij Netl om alleen even wat te eten. Bij de ingang moest je een voucher kopen van 12,50 p.p. Hiervan kon je lunchen, wij waren met 4 personen dus bij de ingang 50,00 betaald. Onze verwachting was dat als je minder zou besteden je je geld terug zou krijgen, dit bleek niet het geval. Wij hadden voor 42,00 gegeten en hadden dus 8,00 'verlies'. Het eten was niet heel bijzonder, maar wel lekker. Bediening snapt het niet helemaal; er werd niet gevraagd of wij de lunchkaart wilde zien terwijl het 13.00 uur was... Wij komen er niet weer iniedergeval!

Datum van bezoek: juli 2017
17 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met ons bedrijf geluncht. Prima broodjes en beleg. Eiersalade was erg lekker. Iets warms had ook fijn geweest. Daarna vergadering in naastgelegen ruimte.

Datum van bezoek: oktober 2016

Reizigers die Restaurant Netl Park bekeken, bekeken ook

In Restaurant Netl Park geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.