“Ligt mooi gelegen in bosrijke omgeving. Erg geschikt voor uitje met kinderen.”
Beoordeling van Brasserie de Voorst

Brasserie de Voorst
Geclassificeerd als nr. 2 van 2 Restaurants in Kraggenburg
Keukens: Internationaal
Beschrijving: De plek waar lekker eten, vermaak en genieten van de natuur ideaal samen gaan. Brasserie De Voorst is een geliefde locatie onder bezoekers van de natuur in de Noordoostpolder. Het is uniek gelegen midden in het ruim 1000 hectare Voorsterbos nabij Kraggenburg. Niet voor niets ligt direct achter de brasserie het Recreatiepark de Voorst waar mensen kunnen kamperen of een vakantiehuisje huren. Het is er heerlijk vertoeven in rust en ruimte. In onze brasserie kunt u genieten van onze à la carte menukaart. Ook zijn er af en toe aantrekkelijke aanvullende acties. Naast vermaak en lekker eten kunt u bij ons ook terecht voor al uw speciale gelegenheden. Wij hebben diverse ruimtes beschikbaar vanaf 30 tot 150 personen, allen met eigen terras en grenzend aan de speeltuin.
13 februari 2019 beoordeeld

Gemiddelde entourage. Veel keuze in pannenkoeken. Redelijke prijs/kwaliteit.
Goed bereikbaar. Diverse speelmogelijkheden voor kinderen.

Datum van bezoek: maart 2018

14 augustus 2016 beoordeeld

Een kaaspannenkoek echt lekker maken, dat valt niet mee is mijn ervaring. Hier weten ze als geen ander hoe dat moet. Ook de spekpannenkoek was erg lekker. Top.

Datum van bezoek: augustus 2016
28 juli 2016 beoordeeld

Wij zijn met een bon van vakantieveiling hier pannenkoeken wezen eten. De pannenkoek waren goed van smaak en de bediening was goed.

Datum van bezoek: juli 2016
3 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Via vakanteveiling hier gegeten. De pannenkoeken waren zeker lekker. Helaas bij de pannenkoek met ananas (uit blik), dit lag er los bovenop ipv erin gebakken.
De service is prima en de locatie uitstekend voor de kinderen. Mooi in het bos, dicht bij t water en een mooie wandelroute.
Al met al zeker waard om terug te komen.

Datum van bezoek: juni 2016
19 oktober 2012 beoordeeld

Lekkere pannekoeken, prima bediening, heel kindvriendelijk, volop mogelijkheden voor kinderen om zich te vermaken, binnen én buiten.

Datum van bezoek: juni 2012
    • Sfeer

Reizigers die Brasserie de Voorst bekeken, bekeken ook

In Brasserie de Voorst geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.