Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
goed verzorgd in de natuur

Mooie plek met prachtig weidse uitzichten, water, duinen en genoeg te doen: golven, hindernisbaan ... meer lezen

Beoordeeld op 14 april 2019
Janneke O
Lelystad, Nederland
Leuk voor een middagje uit in de NOP

Beoordeeld op 27 augustus 2017
716bettyv
via mobiele applicatie
Lees alle 25 beoordelingen

Beoordeeld op 20 mei 2018 via mobiele applicatie

Een absolute aanrader, vooral met kinderen, prachtig aangelegd mer strandjes, doe dingen, je kijkt je ogen uit, hier is heel goed pver nagedacht. Nu komt de maar......vééél te weonig sanitaire voorzieningen op de camping. 1 sanitairgebouwtje waar je in de file staat voor de douche en de afwas. Dit kan beter maar het is nog een jong park, het komt vadt goed. Tip....maak sanitair genderneutraal, desnoods met een.paar aparte urinoirs, verder maakt het mij niet uit wie er naast me in de douche staat op op het toilet zit

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 6 mei 2018 via mobiele applicatie

Ai Netl... halflege glazen en niet omdat we vanwege de warmte al wat geconsumeerd hadden.

Er is weliswaar geen Nederlandse horeca standaard voor de inhoud van een wijnglas bij Netl schonken ze twee glazen wijn die samen nog geen 200 ml. maten. Het ene glas leger dan het andere....

Een deel van de bestelling leek “vergeten” en werd pas veeeeeel later geserveerd.

We begrijpen dat het druk was, maar ook bij de tweede bestelling viel de grote hoeveelheid “niets” in de glazen gewoon op.

Om onze nieuwsgierigheid te bevredigen hebben we de twee glazen in een nog ongebruikt bierglas gegoten waar een maatstreep op stond.... nog geen 200 ml. En weer in het ene glas meer niets dan in het andere glas.

Ook toen we de rekening vroegen en deze gewoon in de vorm van een bon vroegen kregen we een zeer ongepaste reactie van de bediening. “Wilt u soms controleren of het wel klopt” “haal die maar binnen op en betaal dan daar maar”

Ondanks de drukte, geen excuus om dit te laten gebeuren. Verlies je gastheerschap niet uit het oog nu raak je klanten kwijt, lijkt me duurder dan een fatsoenlijke hoeveelheid wijn.

We komen met enige regelmaat bij jullie, zijn niet kinderachtig met de fooi maar vandaag was een dieptepuntje wat gastvrijheid betreft (en dus ook wat fooi betreft)

JAMMER!!!

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 27 augustus 2017 via mobiele applicatie

Het park voelt groter aan als je er doorheen wandelt dan dat het van buitenaf lijkt. Voor (jonge) kinderen is er genoeg te spelen en ouders kunnen heerlijk genieten op het terras. Bij mooi weer is het ook lekker om te zwemmen.

Op het park kan ook golf worden gespeeld, maar dit hebben we zelf nog nooit gedaan.

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 17 augustus 2017 via mobiele applicatie

Camping en recreatiepark de Wildste Tuin overtrof onze verwachtingen. Wel veel gezinnen met kleine kinderen op het Heliveld. Met onze jongens kies ik volgende keer het veld bij de MIG. Het recreatieterrein met strandpaviljoen is echt super! Modderglijbaan, rollen vanaf een zandheuvel, hangen aan touwen, groot schaakspel in een bijzonder stukje polder. Onverwachts mooi plekje! Helaas door hevige regen kamp eerder opgebroken...

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 15 november 2016

Leuk park met verschillende bezienswaardigheden onder anderre een oude helikopter een oude straal jaager een retorant omte eten en drinken en zwem gelegen heid voor jong een oud vele aktiviteinet zoals bachvolybal schaken ook kun je een typy huren of bezichtigen voor heen was het gratis intree tegen woordig wordt er intree gevraagd wel op een heerlijke warme dag er doorheen te wandellen ook hier veel natuur dit park was van orgine een brandnetel bedrijfje die van brandnetels kleren maakte er is nog een klein stukje van die history te zien op het park

Datum van activiteit: juli 2016