Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
goed verzorgd in de natuur

Mooie plek met prachtig weidse uitzichten, water, duinen en genoeg te doen: golven, hindernisbaan ... meer lezen

Beoordeeld op 14 april 2019
Janneke O
Lelystad, Nederland
Leuk voor een middagje uit in de NOP

Het park voelt groter aan als je er doorheen wandelt dan dat het van buitenaf lijkt. Voor (jonge ... meer lezen

Beoordeeld op 27 augustus 2017
716bettyv
via mobiele applicatie
Lees alle 25 beoordelingen

Beoordeeld op 15 november 2016

Leuk park met verschillende bezienswaardigheden onder anderre een oude helikopter een oude straal jaager een retorant omte eten en drinken en zwem gelegen heid voor jong een oud vele aktiviteinet zoals bachvolybal schaken ook kun je een typy huren of bezichtigen voor heen was het gratis intree tegen woordig wordt er intree gevraagd wel op een heerlijke warme dag er doorheen te wandellen ook hier veel natuur dit park was van orgine een brandnetel bedrijfje die van brandnetels kleren maakte er is nog een klein stukje van die history te zien op het park

Datum van activiteit: juli 2016
Beoordeeld op 22 oktober 2016

Wij waren met een grote groep en toen we zeiden dat we een drankje wilde bestellen, zeiden ze dat ze zo bij ons zouden komen. Na meer dan 15 minuten waren ze er nog niet. Dus zelf maar een bestelling gemaakt en aan ze gegeven en na nog eens 15 minuten, hadden we nog steeds geen drinken... Het duurde allemaal veels te lang en we wilden eigenlijk gewoon weg. Uiteindelijk maar weer gevraagd waar het bleef en toen kwamen ze het eindelijk brengen. Zonder excuses of een compensatie...
Wel erg mooie omgeving!

Datum van activiteit: oktober 2016
Beoordeeld op 16 augustus 2016 via mobiele applicatie

Op de camping, die gloednieuw is, overnacht in een schattig trekkershutje. Buitenkacheltje aan en genieten. Sanitair mooi en schoon.
Leuk meertje met voor kids een wildtuin met van alles te doen incl modderglijbaan, welk kind wil dit niet. Restaurant redelijk zou wat later open mogen blijven voor de campinggasten, nu tot 20.00 u eten daarna keuken gesloten. Gezellige ambiance.

Datum van activiteit: juli 2016
Beoordeeld op 10 augustus 2016 via mobiele applicatie

Twee weken gekampeerd op dit park. Echt geweldig opgezet met strandje en paviljoen, klim en klauterpaadjes met spannende bruggetjes en meer. Natuurlijk de modderglijbaan en waterspeeltuin waar je dammetjes ed kunt maken.

Idee is dat je meer terug gaat naar de natuur. Geen animatie, maar dat is dan ook niet nodig.

Camping was in eerste jaar. Prima en ruime plekken met elk een kruidentuintje. Ook de houtkacheltjes zijn een leuke vondst, maar er waren nog niet genoeg voor elke plek.

Al met al een aanrader. Dikke kans dat we nog een keer terugkomen

Datum van activiteit: augustus 2016
Beoordeeld op 9 augustus 2016

Voor alle BMD vestigingen hier een 'bedijfsuitje' georganiseerd. Het geheel is gericht op eco-toerisme. De locatie biedt vele mogelijkheden voor een bedrijfsuitje en alles is bespreekbaar.

Alles is hier top verzorgd en hebben een geweldige dag gehad.

Datum van activiteit: juni 2016