Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
goed verzorgd in de natuur

Mooie plek met prachtig weidse uitzichten, water, duinen en genoeg te doen: golven, hindernisbaan ... meer lezen

Beoordeeld op 14 april 2019
Janneke O
Lelystad, Nederland
Leuk voor een middagje uit in de NOP

Het park voelt groter aan als je er doorheen wandelt dan dat het van buitenaf lijkt. Voor (jonge ... meer lezen

Beoordeeld op 27 augustus 2017
716bettyv
via mobiele applicatie
Lees alle 25 beoordelingen

Beoordeeld op 9 augustus 2016

Voor alle BMD vestigingen hier een 'bedijfsuitje' georganiseerd. Het geheel is gericht op eco-toerisme. De locatie biedt vele mogelijkheden voor een bedrijfsuitje en alles is bespreekbaar.

Alles is hier top verzorgd en hebben een geweldige dag gehad.

Beoordeeld op 25 juli 2016

Laatst op deze locatie een bedrijfsfeestje gehad met op de planning golfen en daarna bbq'en.
Netl is een hele mooie locatie met een mooi strandje, een leuk strandtentje en nog wat winkeltjes, een golfbaan etc.
Het golfen werd allemaal goed uitgelegd door een vriendelijke jongeman en daarna konden we beginnen aan de bbq. De bbq was tot in de puntjes verzorgd en het eten was heerlijk!
Zelfs voor iemand onder ons met een gluten allergie werd alles geregeld.

Een aanrader!

Beoordeeld op 12 juli 2016

Meerdere keren hier nu geweest. Heerlijke plaats om te ontspannen en te genieten. In de weekeinden regelmatig live-muziek. Prima Horeca met eigen strandje. Leuke gerechten met veel aandacht voor biologisch maar niet overdreven. Veel mogelijkheden voor wandelen, golf, zwemmen, spel en beweging.

Datum van activiteit: juli 2016
Beoordeeld op 5 juli 2016

we zijn er weliswaar maar één keer geweest maar het is ons echt goed bevallen. je kan er goed wandelen maar ook genieten op het terras of gewoon ergens op het terrein.

Datum van activiteit: september 2015
Beoordeeld op 3 juni 2016 via mobiele applicatie

In de tuin een fotoshoot gehad. Meer plekjes om foto's te maken dan beschikbare tijd.
De kinderen kunnen lekker gek doen op het strand /duinen of de voetjes nat maken. Zeer vele kanalen.
Echt een verstopt stukje mooi Nederland.
Er wordt wel entree geheven.