Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
goed verzorgd in de natuur

Mooie plek met prachtig weidse uitzichten, water, duinen en genoeg te doen: golven, hindernisbaan ... meer lezen

Beoordeeld op 14 april 2019
Janneke O
Lelystad, Nederland
Leuk voor een middagje uit in de NOP

Het park voelt groter aan als je er doorheen wandelt dan dat het van buitenaf lijkt. Voor (jonge ... meer lezen

Beoordeeld op 27 augustus 2017
716bettyv
via mobiele applicatie
Lees alle 25 beoordelingen

Beoordeeld op 12 juli 2016

Meerdere keren hier nu geweest. Heerlijke plaats om te ontspannen en te genieten. In de weekeinden regelmatig live-muziek. Prima Horeca met eigen strandje. Leuke gerechten met veel aandacht voor biologisch maar niet overdreven. Veel mogelijkheden voor wandelen, golf, zwemmen, spel en beweging.

Datum van activiteit: juli 2016
Beoordeeld op 5 juli 2016

we zijn er weliswaar maar één keer geweest maar het is ons echt goed bevallen. je kan er goed wandelen maar ook genieten op het terras of gewoon ergens op het terrein.

Datum van activiteit: september 2015
Beoordeeld op 3 juni 2016 via mobiele applicatie

In de tuin een fotoshoot gehad. Meer plekjes om foto's te maken dan beschikbare tijd.
De kinderen kunnen lekker gek doen op het strand /duinen of de voetjes nat maken. Zeer vele kanalen.
Echt een verstopt stukje mooi Nederland.
Er wordt wel entree geheven.

Datum van activiteit: juni 2016
Beoordeeld op 30 januari 2016

Het netl park in kraggenburg is erg leuk om te bezoeken. Ik ben hier geweest voor het maken van trouwfoto's.

Datum van activiteit: september 2015
Beoordeeld op 10 januari 2016

Of je voor een kopje koffie, een glaasje drinken of wat wilt eten. Nettl is een hele mooie lokatie. Je kunt er in de omgeving leuk wandelen maar ook bedrijfsuitjes of meedoen aan bootcamp. In het restaurant brand de kachel, gezellig en behaaglijk warm.

Datum van activiteit: oktober 2015