Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
goed verzorgd in de natuur

Mooie plek met prachtig weidse uitzichten, water, duinen en genoeg te doen: golven, hindernisbaan ... meer lezen

Beoordeeld op 14 april 2019
Janneke O
Lelystad, Nederland
Leuk voor een middagje uit in de NOP

Het park voelt groter aan als je er doorheen wandelt dan dat het van buitenaf lijkt. Voor (jonge ... meer lezen

Beoordeeld op 27 augustus 2017
716bettyv
via mobiele applicatie
Lees alle 25 beoordelingen

Beoordeeld op 3 juni 2016 via mobiele applicatie

In de tuin een fotoshoot gehad. Meer plekjes om foto's te maken dan beschikbare tijd.
De kinderen kunnen lekker gek doen op het strand /duinen of de voetjes nat maken. Zeer vele kanalen.
Echt een verstopt stukje mooi Nederland.
Er wordt wel entree geheven.

Datum van activiteit: juni 2016
Beoordeeld op 30 januari 2016

Het netl park in kraggenburg is erg leuk om te bezoeken. Ik ben hier geweest voor het maken van trouwfoto's.

Datum van activiteit: september 2015
Beoordeeld op 10 januari 2016

Of je voor een kopje koffie, een glaasje drinken of wat wilt eten. Nettl is een hele mooie lokatie. Je kunt er in de omgeving leuk wandelen maar ook bedrijfsuitjes of meedoen aan bootcamp. In het restaurant brand de kachel, gezellig en behaaglijk warm.

Datum van activiteit: oktober 2015
Beoordeeld op 12 juli 2015 via mobiele applicatie

Met onze nieuwe subboards gingen we naar netl om deze even uit te testen! €7,00 entree was het dacht ik.. Maar leuk strandje, gezellig terrasje, een mooie looproute door de mooie natuurrijke omgeving in de Noord-Oost Polder. Met onze sups peddelden we door de plassen en genoten van de muziek van een dwijlorkest die een groep barbequende zakenlui aan het vermaken was.
De 'tuin' is erg leuk opgezet en heeft een divers aanbod aan activiteiten.

Wij komen zeker nog eens terug!

Datum van activiteit: juni 2015
Beoordeeld op 29 mei 2015

We wilden alleen koffie drinken
dat is niet mogelijk, zonder de entree te betalen van zeven euro vijftig

Datum van activiteit: mei 2015
4  Bedank Angelica En Rei... F