Beoordeeld op 25 augustus 2020

Wij hadden een geweldige kamer zeer compleet tot een schoenenlepel toe!
Dat hebben wij nog nooit meegemaakt. Een heerlijk zithoekje en een groot buitenterras waar we dankbaar gebruik van hebben gemaakt!

Beoordeeld op 24 augustus 2020

Wat een fantastisch hotel! Schone kamer met balkon en twee makkelijke stoelen. Grote badkamer met dubbele wasbakken, douche en bad! Heerlijk gegeten! Uitgebreid ontbijt en drie gangen diner. Vriendelijke bediening en meewerkende eigenaren. Prachtige omgeving om te fietsen en te wandelen. Veel bezienswaardigheden in de buurt. Kortom een top adres, waar we zeker terugkomen!

Beoordeeld op 20 augustus 2020

Ontbijt mogelijkheid tot half 10, wat heel vroeg is. Kwaliteit was redelijk. Met het mooie weer als hotelgast (half pension) verplicht binnen moeten dineren was niet prettig. Buiten alleen mogelijk, als je a la carte dineerde. Twee uur voor eenvoudig drie gangen dinertje is wel heel erg lang. Lang wachten tussen gerechten. Service buiten was veel beter. Soms ook wonderijke combinaties van gerechten bij het diner. Het viel ons, jammer genoeg, wat tegen; zeker voor de prijs van dit arrangement. Maar nogmaals: kamer goed en zeer vriendelijk personeel.

Beoordeeld op 3 augustus 2020

Wij hebben genoten van een heerlijk verblijf in deze fijne "Herberg". Gemoedelijke, vriendelijke mensen, die hun familiebedrijf met hart en ziel runnen. Wij voelden ons welkom en wij voelden ons er thuis. Een geweldige uitvalsbasis ook voor prachtige fietstochten.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 26 juli 2020

Gastvrij hotel met vriendelijke medewerkers, en met een hele goede keuken. Kamers ruim en zeer schoon. Bedden prima, met keuze uit diverse hoofdkussens. Prachtige omgeving die zeer geschikt is om te wandelen en fietsen.

Datum van verblijf: juli 2020