“Verrassend buffet”

Keukens: Aziatisch, Chinees
Dineropties: Diner, Buffet, Reserveringen
Dineropties: Diner, Buffet, Reserveringen
9 november 2016 beoordeeld

Zaterdagavond, een vol restaurant, met vriendelijk personeel. Keuze uit menu of buffet. Voldoende keuze in het buffet. Netjes en schoon, maar jammer dat sommige keuzes niet voldoende warm waren. Desondanks heerlijk gegeten.

Schrijf een beoordeling

23 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een rustig restaurant in het mooie Ruinen.
De bediening is vriendelijk en goed en er is een uitgebreide kaart.
Er s flink verschil in kwaliteit tussen de Indische schotels en de Chinese. Zoals zo vaak is het Indisch eten bij de Chinee nauwelijks Indisch te noemen. De chinese schotels zijn stukken beter, maar er zitten geen echte uitschieters bij

12 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten. Ontvangst vlot en uiterst verwelkomend. Uitleg over buffet, dit bleek later zeer in trek bij de bezoekers, ook bij kinderen.
Wij aten a la carte, foe yong hai en babi pangang ketjap: allebei prima, smakelijk en ruim genoeg. Vooraf twee maal soep en samen 4 biertjes voor €52, prima prijs.
Komen zeker terug!

8 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Top eten. Zijn erg goed en netjes en schoon. Voor eten of afhaal altijd goed eten zeker de moeite om eens geen te gaan

12 juli 2016 beoordeeld

Niet echt goed, maar ook niet echt slecht. De volgende dag konden we ons niets meer van het menu herinneren.

Reizigers die Ni Hao Ruinen bekeken, bekeken ook

In Ni Hao Ruinen geweest? Deel je ervaringen!