“Heerlijk lunchen”
Beoordeling van Brasserie Vrouwe Swedera

Brasserie Vrouwe Swedera
Geclassificeerd als nr. 5 van 8 Restaurants in Ruinen
26 mei 2017 beoordeeld

Wij hadden een lunchbon gekregen en omdat we toch in de buurt waren hebben wij deze ingeleverd bij de Brasserie Vrouwe Swedera. Hadden eigenlijk moeten reserveren, maar het was geen probleem dat we zo aankwamen.
Heerlijke lunch met als vooraf een geweldige bospaddestoelensoep met geroosterd brood en als gerecht een stokbroodje filet carpaccio, met werkelijk alles erop en eraan en een consumptie. Werkelijk meer dan voortreffelijk en zeker voor herhaling vatbaar. Bezienswaardig is dat er binnen een zogenaamd spreukencafe is. Honderden spreuken hangen hier aan de muren, de een nog leuker dan de andere. Eeen echte aanrader.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Brasserie Vrouwe Swedera
Bekijk de nieuwste beoordelingen
16 november 2016 beoordeeld

Rustig en gemoedelijk is hier het hoofdkenmerk. Er is voldoende keuze, het eten is goed en de bediening voorkomend, zonder opdringerig te zijn. Tevens is er hotel gelegenheid. Aan de overkant van de weg is een ruime parkeergelegenheid.

28 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant maakt onderdeel uit van Hotel De Stobbe.
Het eten werd na de bestelling vlot geserveerd.
Personeel is aardig en behulpzaam.
Op het moment dat het drukker wordt "verslapt" de individuele aandacht van het bedienend personeel en moet je duidelijk de aandacht vragen voor extra drankje, rekening etc.
Tafels staan ruim genoeg opgesteld met stoelen die uitstekend zitten. Interieur is niet modern maar wel gezellig.
Kwaliteit van het eten en porties zijn ruim voldoende.
Drie gangen menu voor €25 is netjes van prijs.
Menu is niet heel uitgebreid, echter wel genoeg keuze.
Al met al een restaurant om vaker terug te komen.

Reizigers die Brasserie Vrouwe Swedera bekeken, bekeken ook

In Brasserie Vrouwe Swedera geweest? Deel je ervaringen!