“Matige bediening ”

Poolshoogte
Geclassificeerd als nr. 3 van 7 Restaurants in Odoorn
Keukens: Internationaal
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Na ruim een half uur te hebben gewacht op de bediening zijn we weer gegaan. Geen drankje gehad en geen kaart gezien.

Datum van bezoek: september 2019

26 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten hier. Leuke plek voor gezinnen. Onze zoon kon tussendoor even de uitkijktoren beklimmen en de hond was welkom en voldoende plek. Niet nodig om te reserveren.

Datum van bezoek: juli 2019
6 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze fietstocht door Drenthe hier wat gedronken en een sorbet en ijscoupe gegeten. De omgeving midden in het bos is heerlijk rustig. Naast het restaurant staat een hele hoge uitkijktoren, die beklommen kan worden. De bediening is zeer vriendelijk en goed. Het verschil qua inhoud tussen sorbet en ijscoupe konden wij niet vinden. Alleen de bekers waren anders van formaat. Ze smaakten heerlijk.

Datum van bezoek: juni 2019
9 april 2019 beoordeeld

heerlijk gezeten koffie gedronken en een tostie gegeten voordat we de fietstocht vervolgden, het is een open plek in het bos, uit de wind, in de zon

Datum van bezoek: april 2019
24 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een wandeling in het prachtige bos genoten van een lekkere lunch in het zonnetje. Personeel is erg klantvriendelijk.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Poolshoogte bekeken, bekeken ook

In Poolshoogte geweest? Deel je ervaringen!