“Heel aardige mensen”

Poolshoogte
Geclassificeerd als nr. 2 van 7 Restaurants in Odoorn
Keukens: Internationaal
31 mei 2018 beoordeeld

Buiten gezelliger dan binnen Daar zou veel aan op te knappen zijn Eten is prima De toren op is leuk en natuurlijk prachtige locatie Ook leuke cadeautjes te krijgen

29 januari 2018 beoordeeld

Na een frisse wandeling van 7,5 kilometer even heerlijk opwarmen met een lekker kop muntthee en een 'toppertje'.... Een ware traktatie...! Warm appelgebak met honing en noten...en niet te vergeten slagroom.
De bediening is vriendelijk en gezellig, in voor een grapje en zeer betrokken.
De sfeer van het gebouw ademt 'buiten' uit, maar doet zeker niet koud aan.
Zeker een adresje om te onthouden!! Wij komen weer...!!

22 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een lange wandeling kwamen we terug bij het restaurant. Eigenlijk wilden we koffie met appeltaart. Tie zagen we op een groot bord: bonensoep met worst met roggebrood met spek. Daar gingen we voor. Heerlijke goed gevulde en zeer smakelijke soep.

10 januari 2018 beoordeeld

Met een groep van 13 personen wezen lunchen. Het duurde allemaal erg lang wel veel personeel raadsel waarom we zolang moesten wachten. De kwaliteit was oké maar ook niet heel bijzonder. Wel erge mooie ligging als eind en beginpunt van een prachtige wandeling.

17 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk zaakje mooie omgeving en heerlijke appeltaartje en broodje kroket en warme kop chocolade melk...komen zeker nog een keer genieten van de omgeving

Reizigers die Poolshoogte bekeken, bekeken ook

In Poolshoogte geweest? Deel je ervaringen!