“Top Bakker”
Beoordeling van Bakker Joost

Bakker Joost
Geclassificeerd als nr. 4 van 7 Restaurants in Odoorn
31 mei 2018 beoordeeld

Deze bakker verdient een lintje ! Harde werkers en heerlijk brood koek en gebak Gezellige koffiehoek Uitermate gastvrij en vriendelijk Altijd heengaan als je in de buurt bent !

9 maart 2018 beoordeeld

Een gezellige plek voor de lunch of een kop koffie met wat lekkers. Wij hebben er de hamburger genomen, zag er heerlijk uit, leuk opgemaakt bord. Ook een leuke winkel met streek produkten. De krentenwegge is heerlijk, zeker een aanrader om mee naar huis te nemen. Aardig personeel, gewoon gezellig!

30 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer gezellige locatie voor een kopje koffie of lunch. Wij zochten een adresje voor een simpele lunch. Zeer sfeervol ingericht en de namen van de gerechtjes op de kaart maken je erg nieuwsgierig. Panini's zijn erg lekker en anders dan anders. Voor onze dochter werd een 'gewone' tosti buiten de kaart om gemaakt.

11 september 2017 beoordeeld

Van warme bakker naar theetuin en lunchgelegenheid.
Altijd als wij in de buurt zijn rijden wij een straatje om voor een kopje koffie met iets lekkers erbij.
De keus is moeilijk, zoveel lekker taartjes zijn er te verkrijgen.
Ook voor een lunch kan je hier uitstekend terecht, het een is nog aantrekkelijker dan het ander.
In de zomer e/o/ bij mooi weer lekker buiten op het terras, 's winters lekker binnen zitten.
Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam.
Een locatie om niet zomaar voorbij te rijden.

3 juni 2017 beoordeeld

vandaag mijn buurvrouw meegenomen om bij jullie te gaan high tea.het was prachtig weer en zijn gaan buiten zitten.en ze kwamen om alles te brengen de tafel was snel vol.en met heerlijke dingen,van zoet naar hartig.ze kwamen regelmatig vragen of we voldoende hadden.en of we nieuwe thee water moesten hebben.we komen zeker terug.

Reizigers die Bakker Joost bekeken, bekeken ook

In Bakker Joost geweest? Deel je ervaringen!