“Mooie locatie, modern met authentieke details”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 5 bijdrager
68 beoordelingen
21 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 nuttige stemmen
“Mooie locatie, modern met authentieke details”
Beoordeeld op 20 mei 2017 voor een verblijf in mei 2017

Mooie accommodatie als je in Norg wilt overnachten. Aparte leefruimte naast je slaapkamer met badkamer. Van alle gemakken voorzien. Mooie authentiek details in een modern jasje. Alles ziet er keurig uit!

Badkamer in de slaapkamer met heerlijke douche. Bed ietwat zacht (maar dit is persoonlijk) en voor de liefhebber zou er misschien nog een harder kussen bij mogen. Maar verder waren we helemaal content in deze B&B.

's Ochtends op onze gewenste tijd het ontbijt ontvangen. Brood was nog heerlijk warm en er waren het ontbijt bevatte allemaal lokale producten. Kortom, aanrader om dit er bij te doen als je bv maar 1 of 2 nachten blijft.

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren