Leo V
Beek en Donk, Nederland

Oud niet echt onder houden kleine kamers

3,0 van 5 bollen20 aug 2022 beoordeeldvia mobiele applicatie
Kleine kamers zeer warm ontbijt is goed slecht uitzicht geen parkeer plaats
Wel op loop afstand naar het centrum. Staphorst en giethoorn zijn op fiets afstand
Restaurant bregje in meppel is echt de moeite waard om er te gaan eten
Leuke stad voor een avond wandeling en om effe een terrasje te pikken
Datum van verblijf: augustus 2022
Kamertip: Er is parkeerplaats langs ee weg hotel licht tegen over een trein station
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Priceline
    Hotel de Harmonie
    10.2 km van Hotel Cafe Restaurant De Poort van Drenthe
    Meer hotels in Meppel bekijken
    Beoordeeld op 30 mei 2022

Een hotel met een goed bed zeer schoon (Dus geen modern flitsende kamers) het gebouw is 100 jaar oud en daar is dit hotel in gelegen. de badkamer is goed en schoon een lekkere douche alles is aanwezig. Dicht bij het station en gratis parkeren. het ontbijt is ruimschoots aanwezig, vooral als je iets verder kijkt dan zie je fruit verse broodjes (zelf even in de oven doen) eitjes beleg diversen soorten. muesli diversen bolletjes en boterhammen. de hotelbar is gesloten . dit is zeker een hotel als je niet te veel eisen stelt aan de kamer. geen 4 sterren maar ruim voldoende. zeker voor de prijs kwaliteit. ik kom er zeker nog terug nu was het 4 nachten. 3 nachten zakelijk 1 nacht met wederhelft.

Datum van verblijf: mei 2022
    • Reistype: Reisde voor zaken
    Beoordeeld op 21 augustus 2021 via mobiele applicatie

Dit is geen hotel, maar een afwerkplek. We zijn zojuist met onze kleine kindjes midden in de nacht de auto ingestapt. Het is niet veilig, vies, oud en toegankelijk voor iedere dronken voorbijganger. Alles staat blauw van de rook, aangezien er dronken jongeren slapen die vol op roken, blowen en drugs gebruiken op de kamers. Verder staat de nooduitgang open in de nacht, dus iedereen kan naar binnen lopen. Zo kwam er een zoenend dronken stel naar binnen, die waarschijnlijk wat vrienden kwamen opzoeken. Nooit naartoe gaan met kinderen! Ze waren er doodsbang en wijzelf eigenlijk ook.

Buiten de veiligheid zijn wij ook niet te spreken over de hygiëne. Alles is stoffig en vies. Er zaten veel vlekken op de lakens en onder de dekens vonden we meerdere haren. Het toiletpapier was ook niet vernieuwd. Verder hing er een hele vreemde stank in de middag, maar dit was uiteindelijk de drugsgeur van de dag ervoor.

Het is dat we het hotel 1 bolletje moeten geven, maar van ons krijgt het een dikke 0.

Kamertip: Gewoon niet naartoe gaan.
    Datum van verblijf: augustus 2021
    Beoordeeld op 5 november 2017

Hotel is qua uitstraling wat gedateerd maar door de perfecte ligging (t.o. Station) , de heerlijke nieuwe bedden en t uitstekend verzorgde ontbijt was t n prima locatie voor ons. Vriendelijke ontvangst. Prijs is gemiddeld. Wij vonden dat we echt waar hadden voor ons geld. Heerlijk geslapen!

Datum van verblijf: november 2017
    Beoordeeld op 12 september 2016 via mobiele applicatie

Overnachting voor 4 personen op een 4 persoonskamer. Redelijk dicht bij het centrum en naast het station. Gratis parkeren is fijn. Ontbijt is zeer matig. Zure jus des Oranges en droge broodjes. Voor een eenvoudige overnachting is dit best te doen

Datum van verblijf: september 2016
    Beoordeeld op 18 september 2012

Op zondag arriveerden wij in dit hotel.
    Wij vinden de prijs-kwaliteit verhouding niet in orde.
    De ontvangst van de hotelier, die ons toevallig in het pand aantrof, droeg de kenmerken van argwaan, in ieder geval zeker niet vriendelijk en gastvrij.
    In de vroege nacht werd het hotel op stelten gezet door 1 of meerdere dronkaards, waardoor naast de onrust ons een unheimisch gevoel bekroop.
    De volgende morgen werd ons bits de ontbijttafel aangewezen, kennelijk voelde men niet de behoefte zich voor de gebeurtenissen van de afgelopen nacht te verontschuldigen.
    Tenslotte kunnen wij het etablissement zeker niet aanbevelen.

Fam Gaasenbeek.

Datum van verblijf: september 2012