The Worst Hotel / Escaperoom Meppel
Vandaag geopend: Gesloten
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Dat Booking.com deze nog niet ontdekt heeft!

Beoordeeld op 28 december 2019
538dutchie
Utrecht Province, Nederland
via mobiele applicatie
Erg leuke Escape ervaring gehad!

Beoordeeld op 10 april 2019
RamonMol
Hoogeveen, Nederland
Lees alle 4 beoordelingen

Beoordeeld op 28 december 2019 via mobiele applicatie

Op tweede Kerstdag spontaan besloten The Worst Hotel te boeken. Wat een geweldige ervaring, ontvangst geheel in stijl en dan de krakende trappen op naar de geboekte kamer. Niet te geloven dat dit echt een hotelkamer is geweest, deze kamer had niet beter met z’n tijd kunnen meegaan :). Deze escape is een mooie aanrader als je toch in Meppel eo bent.

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 10 april 2019

Met ons bedrijfje zijn we kort geleden te gast geweest in The Worst Hotel, het bezoek was van korte duur (krap aan onder het uur), maar werd door iedereen erg op prijs gesteld. De kamer zit echt goed in elkaar en heeft een mooie afwisseling van puzzels, aanrader!

Datum van activiteit: december 2018
Beoordeeld op 23 januari 2017 via mobiele applicatie

Goede escaperoom die past bij de stad Meppel. Leuk aangekleed! Goed niveau; we waren met mensen die al redelijk ervaren zijn en we zijn nét niet ontsnapt. Minpunt is dat het heel koud was; we hebben onze winterjas het gehele uur aan gehad. We hebben 20 min staan wachten voor de deur, personeel dacht dat onze reservering een uur later was. Na een telefoontje waren we echter binnen 5 min aan de slag.

Datum van activiteit: januari 2017