“niks mis mee; lekkere pizza's en nette bediening.”
Beoordeling van Pizzeria da Peppino

Pizzeria da Peppino
Geclassificeerd als nr. 4 van 8 Restaurants in Gasselte
Keukens: Italiaans
Beschrijving: Pizzeria da Peppino is een Italiaans restaurant te Gasselte. Bij ons kunt u een avond heerlijk genieten van onze Italiaanse specialiteiten. In een sfeervol restaurant waar u warm word onthaald kun u heerlijk zitten en genieten van de ambiance. Bij ons heeft u volop keuze uit pizza's, pasta's, vleesgerechten, visgerechten, lasagne's en natuurlijk voor- en nagerechten. PIZZERIA DA PEPPINO Pizzeria Da Peppino is een Italiaans specialiteiten restaurant in het hart van Gasselte. Een mooie omgeving vol natuur en toerisme. Het restaurant is hier al meer dan 14 jaar gevestigd. We combineren de heerlijke Italiaanse keuken tezamen met een sfeervolle ambiance. Laat u verwelkomen door onze vriendelijke gastheren/gastvrouwen. Daarna kunt u zich smakelijk laten verrassen door onze passievolle chef's. Het pand bezit 100 zitplaatsen binnen en heeft een groot terras met eveneens 100 zitplaatsen. Genoeg plek om u een avondje Italiaans te laten genieten.
26 september 2020 beoordeeld

Op donderdagavond waren we enige tijd de enige twee gasten. Daarna kwam er nog een stelletje eten. Met afhalen was het wel druk. Het eten (pizza's) smaakte prima; goed belegd en netjes geprijsd. Ook de dessertjes waren mooi van omvang (niet te groot) en heerlijk. Personeel had ruim aandacht voor de gasten. Alleszins een reden om te stoppen als je in Gasselte bent en zin hebt in Italiaans eten.

Datum van bezoek: september 2020

25 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen zin om te koken, de restaurants zijn weer open, dus gingen we een pizza eten. De afgelopen maanden hebben we geregeld een pizza laten bezorgen door Da Peppino. Niets mis mee.
Maar nu dus daar maar naartoe gefietst.
Mooi weer, dus willen we eten op het terras.
Pizza was prima. Wijn ook. Tafel was echter erg vies. Jammer, er was ook geen placemat. Het excuus dat het mooie weer en het (vele) terrasbezoek het restaurant wat overvallen was, is wat ons betreft een zwak excuus.

25 juli 2020 beoordeeld

Op 22 juli bij Da Peppino gegeten. Voor het eerst en voor het laatst. Na drie kwartier kwam het voorgerecht en vervolgens een uur op het hoofdgerecht. Als voorgerecht hadden mijn vrouw en ik de antipasti di mare. Je verwacht dan diverse vissoorten en schaaldieren. Wat we kregen was veel (slappe) sla, tonijn overduidelijk uit blik; bleke zalm met weinig smaak, hetgeen ook gold voor de eveneens bleke gamba’s. De vier mosselen in rode saus waren iets beter van kwaliteit. Maar waar waren de inktvisringen, een paar coquilles? Niet bij deze Italiaan. Na dat uur wachten kreeg mijn vrouw een pizza die rijkelijk belegd zou zijn en in tegenstelling tot de overige pizza’s geen € 9,- maar €15,- kostte. Daar werd overigens geen melding van gemaakt. Dat rijkelijk beleg bestond grotendeels uit niet gare rode paprika. Mijn bestelde tagliatelle werd fantasieloos in een diep bord opgediend. De pasta was ongelooflijk machtig. Na enkele happen was mijn toch al fors gedaalde eetlust tot een nul punt gedaald. De vriendelijke ober bood ons koffie en een likeurtje aan. Daar hebben we geen gebruik van gemaakt.
Was het allemaal slecht? Nee, de bediening was heel vriendelijk en werkte zich letterlijk uit de naad. De Pinot Grigio, niets op aan te merken. Het probleem is vooral logistiek. Het restaurant kent ook een afhaalgedeelte ( waar in tegenstelling tot het restaurant wel Corona maatregelen waren getroffen). Dat loopt als een tierelier en dat gaat absoluut ten koste van de gasten van het restaurant ( extreem lange wachttijden) en de toch wel abominable kwaliteit van het eten.

19 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een eerdere goede ervaring nogmaals bij “da Peppino” geweest: deze keer viel het eten heel erg tegen. Pizza’s kwamen na opnemen bestelling een uur later pas op tafel. Pizza’s zijn goedgevuld maar in tegenstelling tot de vorige keer totaal smaakloos. Als excuus werd aangegeven dat het erg druk was; dit kan en mag natuurlijk nooit ten koste van de smaak en kwaliteit van de maaltijden gaan!
Voor ons helaas geen volgende keer meer!

4 september 2019 beoordeeld

Top ,jonge maar vriendelijke bediening
Iets langer moeten wachten, kwamen vragen of we een drankje van het huis wilde.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Pizzeria da Peppino bekeken, bekeken ook

In Pizzeria da Peppino geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.