“Fijne afsluiter”
Beoordeling van Brasserie de Berken

Brasserie de Berken
Reserveren met
Brasserie de Berken is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 8 Restaurants in Gasselte
Keukens: Belgisch, Nederlands
Beschrijving: Brasserie De Berken vormt het ideale begin- of eindpunt van een wandeling door natuurgebied Het Drouwenerzand. Uiteraard zijn fietsers ook meer dan welkom, net als mensen die hun auto het liefst gewoon voor de deur parkeren. Met uitzicht op het prachtige heidegebied is het goed toeven op het terras en ook binnen voel je je naast de houtkachel of met een krantje aan de leestafel al snel thuis. Geniet van heerlijke seizoensgerechten die met veel liefde en passie worden bereid door de keukenbrigade. Wedden dat die wandeling er misschien niet eens van komt?
17 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na alle friet, pizza en andere rotzooi ook nog een keer goed gaan eten. Mooi terras, super bediening, goede keuken. Wij werden er blij van.

Datum van bezoek: mei 2018

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heel gezellig en lekker gegeten. De bediening was vriendelijk en attent, de gerechten waren smakelijk, alleen de lamsburger raden we niet aan. Een prettig detail: de warmtekussens op het terras!

Datum van bezoek: mei 2018
8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker ontspannen gegeten op het fraaie terras. Mooie aankleding met veel viooltjes en...verwarmde stoelkussens. Een noviteit! Het eten was fijn. Goed bereid en klaargemaakt. Ook met originele gerechten. Prijs is normaal, niet goedkoop, niet duur. Service was vriendelijk en attent. Leuke mensen. Prima, dus!

Datum van bezoek: april 2018
18 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorig jaar waren we hier al een keer of twee komen eten en dit blijft een lekker adres! We zijn met hoge verwachtingen naar Brasserie de Berken gegaan. Deze zijn meer dan waargemaakt! We hebben genoten van een heerlijk driegangenmenu. Alles verzorgd tot in de puntjes. Heerlijke smaken en combinaties, alle producten zijn vers en van uitstekende kwaliteit! Het personeel is zonder uitzondering erg vriendelijk en attent. Uiteten zoals het moet zijn, wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: februari 2018
18 december 2017 beoordeeld

Hun visitekaartje ligt al maanden op mijn kast en het schrijven van een review kwam er maar niet van. Nu heb ik dan toch de moeite genomen omdat ze het echt verdienen. Hier schrijft men gastvrijheid met een grote G. Hond? 'geen probleem'. Wilt u liever buiten zitten? 'dan hebben wij warmtekussentjes'. 'Wilt u misschien ook een dekentje?' Bent u allergisch hiervoor? dat lossen we op. En dat alles met het grootste gemak. We voelden ons echt welkom. Heerlijk eten met zoveel mogelijk streekgerechten en alles proeft alsof er veel zorg aan is besteed. Zelf geven ze aan voor verantwoorde en duurzame producten te kiezen. Dat is voor mij een extra plus. Ik vond de prijs kwaliteit bovengemiddeld. Het gebouw is niet bijzonder mooi, van de buitenkant een mooie blokkendoos. de inrichting is echter zeer sfeervol. Hoewel gelegen langs een doorgaande weg, kun je ook mooi buiten zitten onder de bomen en heb je een wijdse blik over het veld. Voor mijn gevoel kun je bij deze brasserie simpelweg niet de mist ingaan.

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Brasserie de Berken bekeken, bekeken ook

Gasselte, Drenthe

In Brasserie de Berken geweest? Deel je ervaringen!