“Zeer verrassend!”
Beoordeling van Brasserie de Berken

Brasserie de Berken
Reserveren met
Brasserie de Berken is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 8 Restaurants in Gasselte
Keukens: Belgisch, Nederlands
Beschrijving: Brasserie De Berken vormt het ideale begin- of eindpunt van een wandeling door natuurgebied Het Drouwenerzand. Uiteraard zijn fietsers ook meer dan welkom, net als mensen die hun auto het liefst gewoon voor de deur parkeren. Met uitzicht op het prachtige heidegebied is het goed toeven op het terras en ook binnen voel je je naast de houtkachel of met een krantje aan de leestafel al snel thuis. Geniet van heerlijke seizoensgerechten die met veel liefde en passie worden bereid door de keukenbrigade. Wedden dat die wandeling er misschien niet eens van komt?
Drouwen, Drenthe, Netherlands
Niveau 5 bijdrager
54 beoordelingen
25 restaurantbeoordelingen
common_n_restaurant_reviews_1bd8 18 nuttige stemmen
“Zeer verrassend!”
Beoordeeld op 21 oktober 2013

Mooie inrichting met oog voor detail, comfortabele stoelen, prettige akoestiek.
Ook het eten verraste ons zeer. Een 'simpele' Hollandse kaart maar met een luxe twist en zekere smaaksensatie. Het smaakte naar kwalitatief hoogstaande ingrediënten in goed doordachte combinaties samengebracht. De vegetarische wraps waren ronduit top, zeker in combinatie met de groenten van het seizoen.
De opgewekte bediening maakt dat je je echt een gast voelt.
Op alle fronten voor ons een dikke 10.
Enige minpuntje: ze sluiten tussen 27 oktober 2013 en 28 februari 2014, wat wel echt een tegenvaller was om te horen. Zo een restaurant 'om de hoek' (3 km) is toch echt een luxe.

• Bezocht Oktober, 2013

Niveau 3 bijdrager
11 beoordelingen
7 restaurantbeoordelingen
common_n_restaurant_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
“Gezellig, ontspannen en gastvrij”
Beoordeeld op 28 april 2013

We hebben hier al vaker gegeten en worden elke keer weer verrast. Gisteren heb ik een vegetarisch menu genomen en me laten verrassen door de kok. Nu ben ik wel een vleeseter maar wou eens weten wat er dan op tafel kwam. Nou dat was beslist geen teleurstelling. Heerlijk gegeten. De sfeer is zoals altijd zeer gastvrij en attent waardoor je er graag komt. De bediening is zeer behulpzaam en vriendelijk en altijd met een lach. Super. Ik kan dit restaurant zeker aanraden. De koffie is er uitstekend en de huiswijn ook. Het is beslist een aanwinst voor Gasselte !

• Bezocht April, 2013
    • Sfeer

Reizigers die Brasserie de Berken bekeken, bekeken ook

In Brasserie de Berken geweest? Deel je ervaringen!