“Heerlijk gegeten. ”
Beoordeling van Il Rustico

Il Rustico
Geclassificeerd als nr. 6 van 13 Restaurants in Dwingeloo
16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! De pizza's zijn erg lekker, de sfeer zowel binnen als buiten is top! De prijs kwaliteit is top. De kinderen vermaken zich top!!

Schrijf een beoordeling

18 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hoopten op een nieuw leuk restaurantje in de regio. Mooie omgeving,
ziet er als je snel kijkt best leuk uit. hier zou toch wel eens iets leuks om vaker heen te kunnen gaan zijn gecreëerd. Maar wat viel dat helaas tegen. Het dak van het terras hangt met veel te weinig schroeven aan elkaar en ziet er knullig uit. De bediening is veel te jong en weet echt helemaal niets. Je weten nog niet eens welke tapbier ze schenken en vragen het ook niet even. Daarnaast brengen ze niets extra's. Nog geen glimlach. Door hun onervarenheid is het bijna eng hier voor hen lijkt het? Een goede gastvrouw of -heer wordt ernstig gemist. Al was het maar om de bediening aan te sturen. Zelfs de vraag of we nog iets te drinken zouden willen hebben we niet gehoord. Dan kwam er na lang wachten ook nog een verkeerde pizza op tafel en de helft van de smaken ijs die we van de menukaart uitgekozen hadden waren op. Hopenlijk worden deze punten hier snel goed opgepakt.
Volgende keer eerst maar weer ergens anders proberen. Jammer.

Antwoord van management:Gereageerd 20 juni 2017

Dank u voor het delen van uw mening. Jammer dat het zo'n teleurstelling is geweest voor u. Wij hadden dit graag persoonlijk van u vernomen. Toch willen wij hier even op reageren. Het dak op het terras waar u over schrijft is van zeil gemaakt. Dit zit zeer goed bevestigd aan de achterzijde (uit het zicht) en om klapperen tegen te gaan ook nog met klittenband om de balken heen. De slechte schroeven, daarmee zult u de elastieken bedoelen die (nog) zichtbaar zijn. Deze zijn bedoelt om het dak eventueel nog iets aan te spannen.
Ook is het nog niet helemaal af, het staat er nog maar een week of drie. Daarom hebben we met die harde wind en grote hoeveelheid regen van laatst even snel een paar schroeven in het hout gedraaid om de elastieken te spannen. Deze worden nog verwijderd en de elastieken zullen uiteindelijk uit het zicht verdwijnen.
Wat betreft de bediening. zoals u heeft kunnen zien bij binnenkomst op het bord aan de weg zijn wij inderdaad op zoek naar personeel. Er staan helaas geen dikke rijen personeel met ervaring waaruit wij kunnen kiezen. Het meeste personeel is ingewerkt en werkt hier vanaf de opening twee jaar geleden. Dit meisje wat uw tafel heeft bediend is nieuw bij ons en wordt nog ingewerkt. Wij betreuren het dat u een verkeerde pizza heeft gekregen, en dat juist dit meisje uw tafel heeft bediend. Om verwarring omtrent het bier te voorkomen hebben we op twee verschillende tafelkaarten alle biersoorten beschreven die we verkopen. 1 voor het Poretti bier en 1 waar de wijnen, drankjes en overige bieren etc. op staan beschreven. Sinds drie weken hebben we Poretti bier. Wat betreft het ijs heeft u helemaal gelijk. Er was inderdaad minder keus. We hebben ongeveer 27 desserts op onze kaart staan en naast deze 27 desserts hebben we 20 smaken Italiaans schepijs in onze ijsvitrine staan. Van de 20 smaken schepijs waren inderdaad twee smaken ijs op aan het einde van deze zeer drukke week. Helaas heeft u juist deze twee smaken gekozen voor uw ijscoupe. Nogmaals: we betreuren het ten zeerste dat uw bezoek zo'n enorme teleurstelling is geweest en hopen dat uw eventuele volgende bezoek beter zal verlopen.
Met vriendelijke groet, Il Rustico

10 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, vooraf brood uit de oven en geweldige gefrituurde risotto balletjes, pizza, heerlijk en genoten van de verse pasta's. Echt genoten

4 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was super, echte Italiaanse gerechten. Zelfs arancini op de kaart! Erg jammer dat we geen ruimte hadden voor een toetje. Bediening was niet heel efficiënt, waardoor het wat lang duurde voor we konden bestellen en het eten kregen. Ze waren wel vriendelijk.

27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kan men heerlijk ijs eten! Wij zaten hier met 28 grafen. Lekker windje en heerlijk ijs. Velen stoppen hier voor een ijsje. Lunchen kan ook. In de avond dineren is ook mogelijk.

Reizigers die Il Rustico bekeken, bekeken ook

In Il Rustico geweest? Deel je ervaringen!