De Bospub
Geclassificeerd als nr. 2 van 13 Restaurants in Dwingeloo
Keukens: Nederlands
7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten, goed vegetarisch gerecht, fijne, vriendelijke bediening, mooie entourage! Beetje fris buiten, weinig zonnige plekken!

6 augustus 2017 beoordeeld

Aangenaam vepozen in het bos van het Dwingelderveld. Zowel buiten als binnen een echte boshut. Leuke bediening

5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke salade met biefstukpuntjes gegeten. Meer dan voldoende met lekker brood met kruidenboter. Aanrader!

18 juli 2017 beoordeeld

Hebben prima pannenkoek gegeten met een fris biertje. Lekker! Je kunt er bij goed weer leuk buiten zitten. Binnen heerst een gemoedelijke sfeer.

12 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke locatie in het bos om te eten. Hans en grietje kijken spreekwoordelijk om de hoek mee :) Een soort apres ski hut lokatie ; veel hout en emaille reclame borden aan de muur. Ook met een terras. Prima vertrekpunt om te wandelen in het bos. Wij kwamen er direct met de auto naar toe voor het eten. We hadden te vroeg gereserveerd maar konden na telefoontje prima half uurtje later komen.

Kaart voornamelijk pannenkoeken. Flink gevuld !! Beetje vreemd maar wel lekker

Reizigers die De Bospub bekeken, bekeken ook

Dwingeloo, Drenthe

In De Bospub geweest? Deel je ervaringen!