“Bizar lekker eten en zeer vriendelijke bediening”
Beoordeling van Grand Cafe

Geen foto ontvangen
Heb je een foto?
Voeg deze dan toe!
Grand Cafe
Geclassificeerd als nr. 12 van 13 Restaurants in Dwingeloo
Keukens: Nederlands
8 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke borrel en super lekker eten. We waren met een groep van 9 personen en iedereen had ontzettend lekker eten. De spareribs zijn briljant! Zeker een aanrader voor een ieder die van ongedwongen lekker eten houdt.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Grand Cafe
Bekijk de nieuwste beoordelingen

20 december 2016 beoordeeld

Hier kom ik regelmatig met mijn ouders om even een lunch te nuttigen.Ziet er altijd keurig uit, heerlijk, ambachtelijk brood bij de gerechten, niet duur, gewoon leuk om te zitten.Tevens een mooi ruim terras vanwaar je een mooi uitzicht hebt over de brink, geen wonder dat dit een fijne plek is om gewoon even mensen te kijken. of motoren die veel voorbijkomen of autoclubs enz.

1 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In het Grand Cafe aan de Brink in Dwingeloo is het goed toeven. Gezellig van binnen en van buiten. Mooi en ruim terras. In een zaal hebben we een cursus gevolgd. De keuken heeft een leuke kaart en levert kwaliteit.

28 april 2016 beoordeeld

Diner gehad, hond was welkom. Eten was gemiddeld, maar redelijk geprijsd. Bediening vriendelijk en er is veel ruimte ook bij grotere aantallen gasten.

27 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We aten hier in april. We hadden niet gereserveerd. We hadden een tafeltje in de grote zaal voorbij de bar. De bediening was vlot en aardig. Als hoofdgerecht hadden we schnitzel die goed was en tonijnburger, die matig was. Hij was te heet gebakken waardoor deze verbrand was. Dat zie je niet onder de remouladesaus, maar dat proef je wel.
We zaten in de grote zaal, die ongezellig is. Hij is te groot en is ingericht met een ratjetoe aan verschillende stijlen en accesoires.
We betaalden 40 euro voor twee hoofdgerechten en twee drankjes.

Reizigers die Grand Cafe bekeken, bekeken ook

Dwingeloo, Drenthe
Dwingeloo, Drenthe

In Grand Cafe geweest? Deel je ervaringen!