“Vier dagen ontspanning in en om Wesseweling: heerlijk!”
Beoordeling van Wesseling

Wesseling
Reserveren met
Wesseling is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 3 van 13 Restaurants in Dwingeloo
Keukens: Belgisch, Frans, Nederlands
18 juli 2017 beoordeeld

Wij komen al jaren bij Wesseling en genieten er steeds van de prettige sfeer, de goede kamer en de uitstekende maaltijden.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Wesseling
Bekijk de nieuwste beoordelingen

10 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant is fantastisch goed. Het eten is zeer lekker en de bediening is top! De smaken van de verschillende gerechten waren keer op keer een belevenis. Echt doen als je in de buurt bent!

27 mei 2017 beoordeeld

Bij een bezoek aan de keramiekmarkt in Dwingeloo op Hemelvaartsdag, beginnen we met koffie en thee bij Wesseling. Het schijnt het oudste familiehotel van Nederland te zijn: sinds 1662 werkt er nu de 13e generatie.
Ze staan o.a. bekend om hun appelcake. Heerlijk! Maar ook de carrotcake van mijn partner smaakt goed. Vriendelijke, vlotte bediening.

26 mei 2017 beoordeeld

We hebben gelunched met de één eend en de ander koud gerookte zalm. Prima. Mooi sfeervol terras. De bediening is degelijk en behulpzaam. Alles gaat in alle rust. De kaart heeft voor elk wat wils. De keuken is verrassend en beter dan je mag verwachten. Binnen is het ook sfeervol. Prijs kwaliteitsverhouding goed.

23 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfecte locatie voor een fietsweekend met de racefiets. Uiterstst vriendelijke en behulpzame eigenaar die ons zelfs zijn prive Garmin fietsnavigatie uitleende. Perfect Ontbijt en avondeten.

Reizigers die Wesseling bekeken, bekeken ook

In Wesseling geweest? Deel je ervaringen!