“Goed voor een uitetekende maaltijd”
Beoordeling van Brink

Brink
Reserveren met
Brink is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 10 van 13 Restaurants in Dwingeloo
Keukens: Internationaal
18 juli 2017 beoordeeld

Hebben daar meermalen gegeten en ook een keer geslapen. Goede sfeer en prettige bediening. Ook het eten is er smakelijk.

5 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten op het terras alleen jammer dat ze geen rookvrij gedeelte hebben. Het is dat we gereserveerd hadden maar de volgende keer kijken we of er asbakken op de tafel staan

19 april 2017 beoordeeld

in dit ruime en sfeervolle restaurant kwamen wij voor een lunch de gerechten waren prima en ruim voldoende maar! best wel aan de prijs.
De bediening was een beetje ongeorganiseerd er was een serveerster voor de drank en eentje die het eten kwam opnemen er is niet een keer gevraagd of alles naar wens was en er werdt ook niet gevraagd of of wij nog wat wilde drinken terwijl de tafel uitpuilde van de borden en glazen was er ook niemand die eens wat afruimde.
Als daar wat aandacht aan besteed wordt is het een prima sfeervolle lokatie om eens lekker te zitten.

18 april 2017 beoordeeld

Wij kozen voor het verrassingsmenu! Geen slecht idee want het werd een bijzonder aangename ervaring, drie gangen smullen!

24 maart 2017 beoordeeld

I.v.m. een informatiemiddag belanden wij in De Brink, midden in het centrum van Dwingeloo. Mooie plek met lekker terras! Dit grand café is wel erg "bruin" en doet hier en daar (o.a. sanitair) gedateerd aan. Dat doet echter niets af aan de vriendelijke bediening en de koekjes bij de thee!

Reizigers die Brink bekeken, bekeken ook

In Brink geweest? Deel je ervaringen!