Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 82
Hotels.comUS$ 82
PricelineUS$ 82
eDreamsUS$ 82
TravelocityUS$ 82
Orbitz.comUS$ 82
Beoordeeld op 28 september 2021 via mobiele applicatie

Prima hotel en uitvalsbasis voor mooie fietstochten. Zeer vriendelijk personeel, waarbij men alles eraan doet om je te helpen.
Het ontbijt was uitgebreid en zeker fijn. Je kiest van een uitgebreide ontbijtkaart en alles wordt netjes aan tafel geserveerd. Daarbij wordt ook nog eens goede koffie geschonken.
Wij hebben verschillende malen in het restaurant gegeten en dit is ook goed bevallen.
Als ik dan toch een minpuntje mag benoemen is dat er geen koffie of theefaciliteiten zijn op de kamer.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 23 september 2021 via mobiele applicatie

Fijne kamer met een lekker bed. We zijn prettig ontvangen, het eten was heerlijk. Ook een prima ontbijt met genoeg keus! Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Onze kamer was netjes en schoon. Een mooie ligging in Dwingeloo.
Klein puntje van kritiek: ik miste koffie- en theefaciliteiten op de kamer.
Al met al een paar fijne dagen gehad...voor herhaling vatbaar.

Beoordeeld op 9 september 2021 via mobiele applicatie

Wij verbleven hier 4 nachten en hebben genoten. Kamers en ontbijt zijn goed! Grote boxspring bedden, liggen heerlijk. Hou wel rekening met de kerkklok, die gaat dag en nacht door haha. Bij aankomst krijg je meteen een kaartje met fietsroutes door de prachtige omgeving.
Het enige wat wij een minpuntje vinden, is dat honden zijn toegestaan, gewoon 's nachts op de kamer liggen. (De hond stonk)
Niet alleen wij, maar andere gasten keken er vreemd naar, omdat deze ook gewoon mee ging in de ontbijtzaal. Niet echt fris vinden wij.

Beoordeeld op 7 september 2021

Aankomst en verblijf is puur ontspannen. Vriendelijkheid en sfeer staan er hoog in het vaandel. Fijne keuken en het ontbijt is enorm verzorgd.
Prachtige fiets en wandelomgeving met mooi oude boerderijen en daarna op het heerlijke terras of beneden lekker ontspannen.

Beoordeeld op 3 september 2021 via mobiele applicatie

Ons verblijf in hotel Wesseling is prima bevallen. Zeer nette kamer kamer een prima ontbijt. De eitjes worden vers voor je klaargemaakt. Een volgende keer nemenwe ook fietsen mee, want de omgeving is prachtig om door te fietsen. Zeker een aanrader.