“Verrassend aan de sluis ”
Beoordeling van Restaurant Huis Dieversluis

Restaurant Huis Dieversluis
Geclassificeerd als nr. 12 van 13 Restaurants in Dwingeloo
6 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In de eerste week dat het restaurant onder de nieuwe eigenaren open zijn hier gegeten.
Mooi, nostalgisch pand op een schitterende locatie gelegen. Huiskamersfeer doordat er verschillende kleinere ruimten zijn, die overigens wel met elkaar in verbinding staan. Prettig ingericht.
Vriendelijke bediening (sommige nog wat onwennig), heerlijke huiswijn!
Van het huis een broodje met tapenade en kruidenboter.
De kaart is niet uitgebreid, maar wat er uit de keuken komt is van TOP kwaliteit! Mooi opgemaakt, geen poespas.
Na het voorgerecht kwam er een amuse soep op tafel. Heerlijk hartig, om de smaakpapillen te doen openen, werd ons uitgelegd. Dat was ook zeker zo, alle vier mochten we genieten van een uitstekend bereidde entrecote van het Drents weiderund. Subliem! Op tafel risotto, frietjes met huisgemaakte mayonaise, gestoofde prei en rabarber. Ook allemaal goed van smaak, al vind ik persoonlijk rabarber een voorjaarsgroente, dus niet zo passen in de herfst.
Als afsluiter genoten we van huisgemaakt lekkers met een kopje koffie.
Al met al een aanwinst voor de omgeving, wij komen terug!

Reizigers die Restaurant Huis Dieversluis bekeken, bekeken ook

Dwingeloo, Drenthe
Dwingeloo, Drenthe

In Restaurant Huis Dieversluis geweest? Deel je ervaringen!