We ondersteunen de volgende browsers:
Ben je op zoek naar de laagste hotelprijzen? Dan ben je op de juiste plek. We controleren meer dan 200 websites voor je.

“een aanrader, zeker ook met kinderen!” 5 van 5 bollen
Beoordeling van Robin Hood Ribhouse

Robin Hood Ribhouse
Geclassificeerd als nr.1 van 4 Restaurants in Drouwen
Keukens: Steakhouse, Grill
Geschikt voor: Kinderen, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Buffet, Gratis parkeerplaats, Gratis wifi, Kinderstoelen beschikbaar, Buiten zitten, Parkeerplaatsen beschikbaar, Reserveringen, Serveert alcohol, Bedienend personeel, Rolstoeltoegankelijk
Beschrijving: Het Robin Hood Ribhouse is een middeleeuws en sfeervol restaurant in het kleine plaatsje Drouwen. We serveren met veel enthousiasme onze gerechten vers van de grill bij u uit. Robin Hood Ribhouse heeft naast een restaurantgedeelte ook mogelijkheden tot complete familie-arrangementen en bezit een middeleeuwse kelder alwaar groepen kunnen boog- en pistoolschieten. Kom gerust op bezoek bij de bende van Robin Hood!
Hoofdplaat, Zeeland, Netherlands
27 beoordelingen
13 restaurantbeoordelingen
common_n_restaurant_reviews_1bd8 18 nuttige stemmen
“een aanrader, zeker ook met kinderen!”
5 van 5 bollen Beoordeeld op 27 februari 2013

Hier gegeten met een kleine van 3, niets was te veel, ondanks het enorm druk was. Een heerlijk hoekje met mogelijkheid voor spelen voor de kids. Het eten was heerlijk en meer dan genoeg. Prijs kwaliteit zeker prima! Bediening in ridderstijl en erg vriendelijk. De sfeer is enorm goed, zeker de moeite waard om eens te doen. MOchten we weer in drente komen dan is dit zeker een plaats waar we naar toe gaan

• Bezocht November, 2012

Sellingen, Nederland
1 beoordeling
“geweldig Restaurant”
5 van 5 bollen Beoordeeld op 18 januari 2013

Ik ben hier al een aantal keren geweest, ondanks dat het een stukje rijden is hebben wij het er graag voor over. Je kunt hier heerlijk eten en de bediening is super vriendelijk en gezellig.
Wij vinden het de moeite waard. En komen hier met veel plezier.

• Bezocht December, 2012
Drouwen, Drenthe, Netherlands
52 beoordelingen
25 restaurantbeoordelingen
common_n_restaurant_reviews_1bd8 16 nuttige stemmen
“Voel je een graag geziene gast bij dit thema-restaurant”
5 van 5 bollen Beoordeeld op 11 december 2012

Wij wonen dichtbij en nemen er graag vrienden/familie mee naartoe.
In de zomer kan het er soms gezellig druk zijn, maar ik heb nooit meegemaakt dat dat ten koste gaat van de glimlach van het personeel. Een unicum.
Het eten is goed, de sfeer zoals de naam doet vermoeden. De Keltische/Ierse muziek is sfeerverhogend. Door de vorm van de stoelen is iedere tafel een 'privé- hoekje'.

Ook een geslaagde locatie voor een familiedag/-feest, compleet met boogschieten etc.
Zelfs de huiswijn in de gezellige karafvormige fles is prima!
Echt een aanrader.

49 restaurantbeoordelingen
common_n_restaurant_reviews_1bd8 20 nuttige stemmen
“leuk met kinderen”
4 van 5 bollen Beoordeeld op 24 oktober 2012

leuk thema restaurant in ridderstijl, eten is boven gemiddeld tot goed, prijzen vallen mee. gesitueerd naast het Drouwenerzand.

Bezocht Oktober, 2012

Reizigers die Robin Hood Ribhouse bekeken, bekeken ook

In Robin Hood Ribhouse geweest? Deel je ervaringen!