Beoordeeld op 31 oktober 2019

Met 2 kinderen, 2 en 5 jaar, een week geweest. Grote glijbanen, speeltuintje en animatie. Kindvriendelijk. Appartementen zijn ze aan het renoveren, wel wat bouwoverlast, niet echt storend. Eten afwisselend, de ene dag wat meer keuze dan de andere. Over het algemeen goed, ook voor de kids. Fietsenhuur bij het hotel, ook gebruik van gemaakt. Kinderzitjes aanwezig. Minidisco s’avonds na het eten. Schoonmaak kan iets beter, handdoekenwissel elke dag. Genoeg ligbedden, zonder “handdoekje leggen”, wat een verademing! Supermarkt aan de overzijde van de weg, dorpje op loopafstand. Strand ook te lopen, maar wij hebben gefietst. Voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 6 augustus 2019

Bij de ontvangst kon ik niet meteen raden dat er achter de gerenoveerde balie een restaurant, slaapplaatsen, kinderdisco, bar uit de jaren 90 schuil ging.
Nu alles was wel netjes en het personeel deed uiterst zijn best om vriendelijk en behulpzaam te zijn. De formule All-in is het zeker niet waard. Het ontbijt bracht geen variatie, na 5 dagen ben je dit meer dan beu gegeten. Het middagmaal net hetzelfde, paella droog, spaghetti zonder echte saus enkel keuze tussen opgewarmde tomatensaus (zonder vlees of groenten) een kaassaus (als je geluk had) uit zakjes, en veel fast food! Elke dag frieten, hamburgers, hot dogs, pizza, kip nuggets.... elke Belg die van een beetje frituurcultuur houd zal hier zijn dagen wel kunnen slijten, maar geloof me na 5 dagen was ook ik het beu.
Het dessert liet alle wensen over, ok er was elke dag vers fruit, maar dan ook elke dag het zelfde, watermeloen, kiwi, groene appel en als je geluk had bananen. Yoghurt kwam er in 2 soorten, cocos en nectarinne, en had je geluk dan was er aarbeien. Nee het eten daar doe ik het niet meer voor.
De rust?.... niet echt... elke avond was er tot middernacht animatie, karaoke... dronken mensen die denken Bocceli te zijn.
En de drankjes aan de bar die inclusief waren... van zo een machine, waarbij er altijd net meer water dan siroop inzat, dus vraag je gewoon beter water :-)
Wat ik wel een grote plus vond... ze hadden bier zonder alcohol, maar dat is dan waarschijnlijk heel persoonlijk belangrijk voor ons.

Nee hier komen wij niet meer terug en al zeker niet in de all in formule.

Misschien koppels met hele kleine kinderen
Maar wij waren een gezin met 4 (twee tieners) en mijn ouders. En voor ons ontbrak toch wel de sfeer van echte vakantie

Kamertip: Blok B ligt net aan het zwembad, waardoor je de filters snachts hoort, animatie duurt heel laat dus kies een kamer ver van het center
Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 22 juli 2019

SUUUUPER reis gehad de kinderen hebben zich geamuseerd, ontbijt tot 11 wat ook super is op vakantie, goede service vriendelijk personeel ,proper zwembad veel te doen in en rond het hotel met de taxi ergens heen gaan is een luxe ,algehaald aan het vliegveld ,enkel de kamers zijn wat verouderd maar dit is ook het enigste veel proper en groot voor een gezin met 4 ,rust vind je zeker in het park .
Bedankt Isabelle en collega's tot een volgende keer

Familie Delva-Verschaeve

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 5 mei 2019

Het is een erg leuk hotel voor kinderen, ondanks dat het seizoen daar nog niet begonnen. Het animatieteam, in het bijzonder Kaleb die zijn uiterste best deed om het de kinderen een onvergetelijke vakantie van te maken! Ook wij hebben ons super vermaakt in het avondprogramma. De Karaoke is een heus spektakel als kaleb de microfoon vast pakt. Wij raden dit Hotel aan voor gezinnen!

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 3 mei 2019 via mobiele applicatie

Fijn hotel, grote gastvrijheid, redelijk tot eten, standaard 2 kamer app verouderd maar prima te.doen. TV BVN. Niets is teveel voor receptie. Top service door Gloria en Kaspar van de bar, mijn complimenten en dank voor de vriendelijke service. Plaatje Albir rustig, wat winkels en mooie boulevard. Neem bus 10 voor Benidorm voor het shoppen sightseeing Altea. Al met al een heel fijne vakantie gehad. Voor herhaling vatbaar☀️

Datum van verblijf: mei 2019