Beoordeeld op 8 november 2019

Hotel vlak aan het strand met mogelijkheid van huren zetels en parasols. Goede keuken met voldoende afwisseling. Zwembad nogal klein, maar de zee is vlakbij, ook op dak is een zwembad maar geen parasols, bij volle zon geen ganse dag vol te houden.Kamers zeer proper maar meubilair gedateerd. Airco voldoet niet bij warm weer .Ouder publiek maar toch leuke avonden met livemuziek. Langs het strand kan men leuke wandeling maken naar Altea

Kamertip: kamer met balkon aan zuidkant hebben snikhete kamers want airco kan het niet aan
Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 3 juli 2019 via mobiele applicatie

Bij binnenkomst valt op dat het ruim is opgezet maar wel gedateerd, geen enkel probleem want het is echt brandschoon. De kamer 427 heeft geen zeezicht, twee losse bedden, ruim, douche is in bad, je kan de douchekop er niet afhalen wat voor dames onhandig is, wel een goede harde straal en lekker warm. Personeel is zeer vriendelijk en het ontbijt is zeer uitgebreid, voor ieder wat wils. Het ligt perfect gelegen aan de boulevard. Het dakterras met ligbedden is heerlijk om op te liggen met een prachtig uitzicht. Prijs kwaliteit is ok

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 28 maart 2019 via mobiele applicatie

Aangenaam groot hotel zonder te veel drukte in die periode.In het weekend is het drukker veel Spanjaarden dan.Het eten is heel gevarieerd,4 keer per week speciale avond buffetten fantastisch lekker.Op het dakterras is het zalig en rustig liggen met prachtig uitzicht,de ligstoelen zijn wel aan vervanging toe.Heel het hotel heel proper.Kamer 439 was wat verouderd maar de ligging maakte alles goed.Ik kom hier zeker nog terug.

Datum van verblijf: maart 2019
Reistype: Reisde alleen
Kaktusgrup H, Guest Relations van Hotel Kaktus Albir, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 maart 2019

Hello Martinek417,
Thank you for writing a review about your recent stay at our hotel. We're glad to read you have enjoyed during your holidays, and that our food has been of your taste. Our decoration has indeed a vintage style.
We hope to see you back again,
Regards
Jaime Martínez - Guest Relations - Kaktus Hotels .

Beoordeeld op 10 maart 2019

Heel goed gelegen hotel vlakbij zee,bergen bos.Bushalte vlakbij treinstation in Albir op
wandelafstand.
Ontbijt;ruime keuze maar alle dagen zelfde kaas en confituur uit vlootjes.Keuze genoeg als je van Engels ontbijt houdt,slecht brood.
Wij hadden vol pension met wijn en water.Lunch en diner dik in orde en zeer gevarieerd,Zeer fatsoenlijke wijn in deze formule.
voor buffet wordt er lekker gekookt.
Regelmatig vervingen we onze lunch door een Picnik;dit was ondermaats altijd dezelfde sandwiches van de supermarkt met niet passend fruit.
Ruime kamers,BVN soms te bezien met veel sneeuw op beeld.Vriendelijk correct personeel.
Overdekt zwembad klein,laag water en de ruimte wordt niet onderhouden.

Kamertip: In februari vraag je best een zuidgerichte kamer en zo hoog mogelijk
Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 14 november 2018

We hebben in dit hotel 13 jaar geleden gelogeerd als het hotel redelijk nieuw was. Bij het binnenkomen in de ondergrondse parking komen we laadstations tegen voor de rollators van bejaarden. We komen aan de receptie waar snel, snel, snel het hebrag op voorhand bedaald dient te worden. Aan de receptie is een enorme hal waar ik schat een 300 personen kan zitten, een orgelist is aan het spelen en de zanger van dag was een jongen met het syndroom van down. De bejaarden zijn er vrolijk aan het dansen. Onze eerste indruk van de parking werd bevestigd. De kamers zijn in al die jaren niet opgefrist en zijn zeer oud. Enkel een laken op het bed met een vuil vies bedovertrek als laken. Dan proberen we van onze boeking onderuit te komen en moeten hiervoor 2 dagen schadevergoeding betalen.

Datum van verblijf: november 2018
Kaktusgrup H, Guest Relations van Hotel Kaktus Albir, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 maart 2019

Hello Mr Pelgrims,

We're sorry to read that you have had this perception during your stay. As you mention, as a service for all the guests that use a mobility scooter, we've added charge ports in the parking area, so their scooters don't run out of energy. If you have informed about the bed matter at our reception we've been glad to help you with this sending one of our maids.
We hope the rest of your stay at el Albir has lived up your expectatives.
Regard

Jaime Martínez - Guest Relations - Kaktus Hotels