Beoordeeld op 16 februari 2020

Mijn vrouw heeft zich ernstig gebrand omdat er onverwacht extreem heet water uit de wand van de douchecabine kwam.
De receptionist kreeg de douche ook niet goed onder controle en had het idee dat de thermostaat niet goed werkte.
Hij heeft ons een andere kamer aangeboden, maar we hebben gekozen de douche bij het zwembad te gebruiken.
De wastafelkraan was ook zo heet dat wij er kinderen niet alleen zouden durven laten. Er was de dag ervoor onderhoud geweest.
Wij hadden dit incident niet willen vermelden in deze review, tot het moment van uitchecken.
We spraken degene die blijkbaar verantwoordelijk was voor de kranen. Hij zei toen we de verbranding van mijn vrouw noemde dat de douche heel makkelijk te bedienen was.
Toen wij daar onze verbazing over uitspraken herhaalde hij dat het heel makkelijk was. Toen we zeiden dat de receptionist ook de douche niet stabiel op een veilige temperatuur kon krijgen, zei de monteur letterlijk: “dat komt omdat hij alleen hier beneden werkt en in de bar. Hij weet niet hoe de douche werkt.”
Blijkbaar moet je volgens de monteur monteur zijn om veilig te douchen.
Wij zijn erg teleurgesteld in de reactie van de monteur die ons uitcheckte. Hij heeft een smet geworpen op ons bezoek, waar we door de hele familie Noguera zo fijn en attent geholpen zijn.

Datum van verblijf: februari 2020
JOSE N, Director de Recepción van Hotel Noguera El Albir, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 februari 2020

Buenos días.
Lamentamos lo ocurrido con la ducha. Cuando usted nos hizo saber que la ducha funcionaba mal tratamos de ayudarle pero no pudimos porque el problema estaba en el grifo que llevaba agua caliente a toda la habitación. Ya hemos resuelto el problema, gracias por avisar. Subí para explicarle como funciona pero usted decidió que no era necesario.
Cuando usted bajo por la mañana yo hable con usted y le dije que la ducha es compleja de usar por primera vez pero que cuando uno aprende es fácil. Es una cosa que sabemos, que las duchas no son fáciles de usar. Agradezco su esfuerzo de hablar en español, pero creo que no entendió bien lo que yo le dije ya que por lo que veo no me entendió.

Beoordeeld op 28 november 2018

ook deze keer was alles hier perfect voor amper 50 euro per kamer / nu ook een waterkoker op de kamer met koffie en theezakjes. Alles proper en geen last van straatlawaai. Zeer uitgebreid ontbijt waar je niets extra voor moet betalen.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 22 mei 2018 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk personeel en de eigenaar met zijn vrouw zijn ook erg aardig. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen onze kamer was bijna klaar (we waren te vroeg) hebben nog even bij het mooie netjes verzorgde zwembad gewacht. De kamer was erg netjes en van alle gemakken voorzien. Badkamer ziet er ook erg netjes uit. Bedden slapen prima. Heerlijk rustige plek, geen last gehad van de weg naast het hotel. En heel betaalbaar.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 7 september 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel gekozen omdat we hier slechts drie nachten zouden blijven en daarna doorreizen. De kamer is netjes en wordt iedere dag schoongemaakt. Het ontbijt is uitgebreid en goed verzorgd. Er zit ook een zwembad met genoeg ligstoelen bij evenals een barretje. Via een leuk binnenweggetje is Albir en het strand ongeveer 10 minuten wandelen.
Het enige minpuntje is dat wij het verkeer behoorlijk in de kamer hoorde en dus ook 's nachts.
Maar al met al hebben wij hier een lekker verblijf gehad.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 21 november 2013

Een familie hostel .
Zeer netjes een goed ontbijt .
Het Zwembad niet heel groot maar genoeg ruimte voor te zwemmen .
Onze motoren stonden zeer veilig achter het Hostel onder ons slaapkamer raam en camera bewaking .
Te voet 10 min van het strand en 2 km van Altea met openbaar vervoer 10 min van Benidorm .

Datum van verblijf: juli 2013