Beoordeeld op 28 november 2018

ook deze keer was alles hier perfect voor amper 50 euro per kamer / nu ook een waterkoker op de kamer met koffie en theezakjes. Alles proper en geen last van straatlawaai. Zeer uitgebreid ontbijt waar je niets extra voor moet betalen.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 22 mei 2018 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk personeel en de eigenaar met zijn vrouw zijn ook erg aardig. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen onze kamer was bijna klaar (we waren te vroeg) hebben nog even bij het mooie netjes verzorgde zwembad gewacht. De kamer was erg netjes en van alle gemakken voorzien. Badkamer ziet er ook erg netjes uit. Bedden slapen prima. Heerlijk rustige plek, geen last gehad van de weg naast het hotel. En heel betaalbaar.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 7 september 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel gekozen omdat we hier slechts drie nachten zouden blijven en daarna doorreizen. De kamer is netjes en wordt iedere dag schoongemaakt. Het ontbijt is uitgebreid en goed verzorgd. Er zit ook een zwembad met genoeg ligstoelen bij evenals een barretje. Via een leuk binnenweggetje is Albir en het strand ongeveer 10 minuten wandelen.
Het enige minpuntje is dat wij het verkeer behoorlijk in de kamer hoorde en dus ook 's nachts.
Maar al met al hebben wij hier een lekker verblijf gehad.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 21 november 2013

Een familie hostel .
Zeer netjes een goed ontbijt .
Het Zwembad niet heel groot maar genoeg ruimte voor te zwemmen .
Onze motoren stonden zeer veilig achter het Hostel onder ons slaapkamer raam en camera bewaking .
Te voet 10 min van het strand en 2 km van Altea met openbaar vervoer 10 min van Benidorm .

Datum van verblijf: juli 2013
Beoordeeld op 22 oktober 2013

Familiale sfeer .nette en ruime kamers met terras - proper zwembad - gratis wifi - TV en airco op kamer - zeer uitgebreid ontbijt met vers fruitsap en zoveel meer - Spaanse familie maar ze proberen de gasten wel te helpen in t engels

Datum van verblijf: juli 2013