“Super vakantiegevoel”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
“Super vakantiegevoel”
Beoordeeld op 1 mei 2018 voor een verblijf in mei 2018

Met mijn dochters en vrienden heerlijk van deze prachtige villa genoten in de 4 dagen dat we hier waren. Vanwege de luxe en rust op het terrein en binnen in de villa helemaal bij kunnen komen.
Bedankt voor de gastvrije ontvangst en beschikbaar stellen van deze mooie, zeer nette en luxe villa!!

Zeker een aanrader!

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren