Beoordeeld op 17 mei 2019 via mobiele applicatie

Verblijf in 4 en 5 sterren hotels

Dit hotel is geen 4 sterren waardig
Geen vriendelijk personeel
Safeloket kost 24 euro moet je voor bijbetalen
Vieze kitranden rond bad met schimmel
Kapotte tegels
Geen tisseus aanwezig geen make up spiegel
Welness hotel moet badjas en slippers op de kamer hebben ,heb ik niet gevonden
Stinkende hoofdkussens en beddengoed die ooit wit waren nu grauw en grijs.
Personeel eetzaal ook niet vriendelijk
Slecht ontbijt:
Koffie is vieze nescafe droog vries korrels
Keiharde broodjes
Weinig gezonde opties
Champigons uit blik opgebakken
Weinig keuze voorgesneden vers fruit wel blikfruit
Alles vet en smaakloos
Omelet en pannenkoeken worden in een keer gebakken en in rechaud bewaart hele morgen en niet vers gebakken.
Iedere dag hetzelfde geen variatie.
Bedjes aan zwembad vol vlekken
Geen bedienig aan zwembad om drankje aan te bestellen.
Parasols vallen om bij harde wind omdat voet veel te licht is ,gelukkig is niemand gewond geraakt
Badlakens voor bedjes niet op kamer aanwezig aan zwembad ook niet kunnen ontdekken.
Mijn keycard van de deur werkte elke dag niet dus iedere keer naar beneden om nieuwe te halen.
Als je kamer aan zwembadzijde hebt mag je tot s’nachts genieten van luidruchtige gasten en kwakende kikkers die er in een vijvertje zitten.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 13 april 2019 via mobiele applicatie

Albir Playa en wellness hotel bevindt zich aan de rand van het stadje. Goed gelegen aan het einde van een promenade, slechts 500m van het strand. Rond deze periode is het hotel niet druk bezocht en tref je vooral óf gepensioneerde mensen aan in groepsreis óf wielertoeristen op reis. We konden de wagen gratis in de ondergrondse parking laten staan. Dat was ook zo beloofd door het reisagentschap, al wouden ze bij aankomst wel €10 per dag vragen. De kamers waren netjes en proper. Wat de wellness betreft, waren we teleurgesteld: kinderen vanaf 12 jaar toegelaten. Al is wordt onze dochter pas binnen 5 maanden 12 jaar, toch had ik verwacht dat ze wel een uitzondering zouden willen maken. Er waren immers nauwelijks kinderen in het hotel. Die 5 maanden zouden geen verschil in gedrag gemaakt hebben. Het ontbijt was uitgebreid . Verschillende soorten melk (koemelk, lactose-vrije melk, soyelk,...), vers fruitsap en eieren op verschillende wijze klaargemaakt. Het avondeten liet te wensen over . Vaak was het eten lauw of gewoon niet lekker. Bij de rauwkost nam men zelfs niet de moeite om verse wortelen te serveren, maar wel opgelegde wortelen.
Ik raad dit hotel, dat wel leuk gelegen ligt, wel aan. Maar neem dan kamer en ontbijt. In de vele restaurantjes gelegen in Albir en de nabije kuststadjes kan men zeer lekker eten en kleine prijzen.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 24 maart 2019

Tien jaar geleden de eerste keer verbleven en daarna nog 4 maal. Tijd staat daar stil. Alles is nog steeds even netjes en een prima restaurant (buffet) en dito ontbijt.
Het was dit keer behoorlijk vol, maar niet hinderlijk. Je werd nog steeds snel geholpen en ook bij het ontbijt geen oponthoud.
Ze hebben voldoende personeel klaar staan.

Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde voor zaken
AlbirPlayaHotelSpa, Quality manager van Albir Playa Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 maart 2019

Dear Mike C,

First of all we would like to thank you for trusting on Albir Playa hotel & Spa.

It pleases us to know that you are a repeat guest and you are happy with the facilities and services.

Your comments are a very important tool for us, they makes us continue working to provide good experiences to our guests.

Wish to see you soon.

Kind regards,

Beoordeeld op 21 januari 2019 via mobiele applicatie

Hotel ligt op loopafstand van de boulevard. Eigen parkeergarage aanwezig (wij waren met een huurauto daar). Schone ruime kamers. Ontbijt was goed verzorgd, maar vooral ingericht voor de vele Engelse gasten.

Datum van verblijf: januari 2019
AlbirPlayaHotelSpa, Quality manager van Albir Playa Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 januari 2019

Dear HansenKitty,

Thank you for trusting in Albir Playa Hotel & Spa for your holidays.

We are glad you enjoyed our hotel and send us your comments that help us to continue to offer a better quality service every day.

We hope to see you soon,

Een hartelijke gezondheid

Beoordeeld op 10 december 2018

Een mooi,aangenaam en modern hotel.Een prachtige tuin.Heerlijke bufetten met uitgebreide keuze.
Vriendelijk personeel.Ruime,propere en goede ingerichte kamer met ongelooflijk uitzicht vanop het balkon.(rots van Calpe)

Datum van verblijf: november 2018
AlbirPlayaHotelSpa, Quality manager van Albir Playa Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 december 2018

Dear AndyenRudi,

Thank you for trusting in Albir Playa Hotel & Spa for your holidays.

We hope to see you soon,

Kind Regards