Beoordeeld op 24 september 2017 via mobiele applicatie

ligging is op z'n paradors helemaal goed. super uitzicht over de Pyreneeën vanuit mooie kamers. probeer op de derde verdieping te komen aangezien het op 2 redelijk gehorig is wanneer iemand boven je door de kamer loopt. ontbijt is echt super. geen andere woorden voor. avond eten was ik wat huiverig door de mindere recenssie die ik had gelezen maar de keuken heeft zich herpakt. gewoon goed. de pate als voorgerecht kan iedereen aanraden. Wi-Fi op orde. leuk uitstapje is naar Bossort.

Datum van verblijf: september 2017
Jose H, Director General van Parador De Vielha, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2017

Dear George k,

Thank you very much for your stay at the parador of Vielha and your positive review here on TripAdvisor.

Many thanks for the good comments about our parador and specially about the breakfast.

It has been our pleasure welcoming you and we look forward to receiving you again in the future.

Cordially,

Beoordeeld op 3 augustus 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel, iets gedateerd maar prima plek om te verblijven. De kamers zijn goed, schoon maar wel wat gehorig door de houten vloeren. Bedden zijn prima. Het ontbijt is goed verzorgd. Het diner viel ons de eerste avond wat tegen maar dit is de tweede avond ruimschoots goed gemaakt. De bediening is vriendelijk en attent. De spa accomodaties zien er goed uit, wij hebben er geen gebruik van gemaakt.
Zeker een aanrader in de Pyreneeën

Datum van verblijf: augustus 2017
Jose H, Director General van Parador De Vielha, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2017

Dear Henk O,

Thank you very much for your stay at The Parador of Vielha and your positive review here on TripAdvisor.

We hope you'd have the opportunity to visit us again in the near future, we will be happy to welcome you again.

Best Regards,

Beoordeeld op 30 april 2017 via mobiele applicatie

Goed verblijf om de Romaanse kerkjes te bezoeken, keurig Parador met uitstekend ontbijt. Prachtig gelegen restaurant met fenomenaal uitzicht. Vriendelijke ontvangst. Kerkje in het dorp met liefste Maria
beeld.

Datum van verblijf: april 2017
Jose H, Director General van Parador De Vielha, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 mei 2017

Dear Brit056,

Thank you very much for your time in writing a review in Tripadvisor about your stay in our hotel.

Regards,

Beoordeeld op 31 maart 2017

Gelegen op een bergflank, hoog boven de vallei op twee km van het stadscentrum, biedt de Parador een verbluffend zicht over Vielha en de wijde omgeving. Het gebouw staat helemaal alleen en heeft zeer ruime parking. Besef echter wel dat deze ligging impliceert steeds de wagen te nemen om in de stad te komen. Tracht een zuidelijk gerichte kamer met terras te boeken. Het zicht van daaruit is onvergetelijk. Ook vanuit het restaurant in het ronde bijgebouw dat als een enorme ‘tajine’ aan het hotel werd gekleefd zijn de panorama’s verbluffend.
Gasten worden verwelkomd met – in ons geval- een koele ijsthee terwijl de receptie vriendelijk de administratieve zaken regelt. Kamers (gewone basiskamer) niet extra groot maar voldoende. Ruime badkamer met nodige ‘consumables’. Op vraag kunnen extras geleverd worden.
Ook het restaurant deed de vier sterren eer aan. Tafel-opstelling en –kleding perfect. Vlug kwam er heerlijk brood op tafel met olijfolie en zout en even later werden we vergast op een mini glaasje Gazpacho.
Het menu liet toe bij het voorgerecht te opteren voor twee halve porties van twee gerechten. Dat verdubbelt het plezier. Zo koos mijn partner voor een halve portie Sortida de croquetes caseras; ‘bacalau, jamon y cocido’ en een halve portie Surtido de patés del Valle als voorgerecht, gevolgd door Muslo de pato confitado en salsa de uvas. Ikzelf gaf de voorkeur aan twee typisch aranese schotels; 1/2e Olla aranesa en 1/2e Selección de quesos del Pirineo en daarna een eveneens aanbevolen Civet de jabali. Alle vier voorgerechten werden verfijnd opgediend en in meer dan ruime portie. Daar hadden we mee kunnen stoppen. Een fles water en een zalige witte Rueda 2015 lesten de dorst. Teveel gegeten verkozen we beiden een Surtido de helados.
Wij geven graag 4 sterren !

Kamertip: kies een kamer met zuidgericht terras, beste uitzicht gegarandeerd
Datum van verblijf: maart 2017
Jose H, Director General van Parador De Vielha, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 april 2017

Dear 16Ludo,

Thank you very much for your time in writing a nice review about your stay at The Parador of Vielha. We re really glad to know that you enjoyed your stay with us.

Looking forward to meet you again.

Regards,

Beoordeeld op 22 juli 2016 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel. Ligt wel langs een drukke autoweg, maar de isolatie is van goede kwaliteit zodat je er in de kamer niks van hoort. Goede, maar eerder beperkte spijskaart.
Heel behulpzaam en voorkomende bediening!
Geeft zin om nog paradores aan te doen.

Datum van verblijf: juli 2016
Jose H, Director General van Parador De Vielha, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2016

Dear JanMoens,

We re really glad to know that you enjoyed your stay with us.

Looking forward to meet you again.

Best Regards,