“Heerlijk gegeten en gezeten met vrienden”
Beoordeling van Restaurante Channel

Restaurante Channel
Geclassificeerd als nr. 12 van 183 Restaurants in Platja d'Aro
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
21 juni 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten , veel keus, goede bediening, we komen er zeker nog een keer, om nog meer gerechten te proeven.

11 april 2018 beoordeeld

Ik ga al sinds ik 4 jaar ben naar Platja D'aro en elke vakantie gaan we eten bij Channel.
Nu ben ik inmiddels 26 jaar en nog steeds ga ik er eten als ik in Platja ben. De bediening is geweldig en het eten is subliem!
Een aanrader is de Chateau Briand, echt heerlijk!

Ofelia C, Propietario van Restaurante Channel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 april 2018

muchas gracias

17 september 2016 beoordeeld

Zalig weer gegeten, bediening echt goed, heerlijke wijnen, kortom een verademing vergeleken met de meeste restaurants van Platja, ligt een beetje afgelegen aan het einde van de boulevard net de hoek om bij Sun Beach maar wij gaan er iedere keer graag weer naar toe.

Ofelia C, Propietario van Restaurante Channel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 september 2016

Gracias!!!!!por su amabilidad

31 juli 2013 beoordeeld

Ik kom al jaren in Platja d'Aro en mijn vakantie is niet compleet als ik tenminste niet 1 keer ben gaan eten in dit restaurant.

Het eten is uitstekend en ondanks dat de bediening in eerste instantie wat stug lijkt, doen ze hun uiterste best om er een top avond van te maken.
De prijs/kwaliteit is in verhouding en de langoustines zijn zeker aan te bevelen.

• Sfeer
23 juni 2011 beoordeeld

in 2010 vaak mogen bezoeken, altijd goed, veel belgen als gast, maar als hollander ook welkom. een aanrader de foie gras. en langoestines.

• Sfeer

Reizigers die Restaurante Channel bekeken, bekeken ook

Platja d'Aro, Costa Brava

In Restaurante Channel geweest? Deel je ervaringen!