“Heerlijk ”

Keukens: Grill
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen, Afhalen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We namen mixed grill, heerlijk mals vlees en ruim voldoende.
We werden snel bediend door erg vriendelijke obers.

20 september 2017 beoordeeld

Reserveren is hier niet mogelijk dus als je met een grotere groep bent, zorg dat je op tijd bent of een beetje geduld hebt. Gelukkig verloopt alles vlot en soepel en staat je diner binnen no time op tafel. Wij hebben natuurlijk pizza gegeten, mijn vriend had pasta met truffel en deze is echt fantastisch, een aanrader!

12 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gevonden via tripadviser, top 5 in platja d'aro, en echt de moeite waard, super bediening, vriendelijk, zeer lekker, 1 van de beste steaks ooit! Graag snel nog eens!!
Heerlijk!

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoonweg het beste restaurant in playa

We komen van de 30 dagen vakantie , minimaal 20 x eten savonds , al jaren , de bediening en eigenaars zijn super vriendelijk , het eten is gewoon weg van top kwaliteit , mijn man is echt een vlees eter en besteld al jaren hetzelfde stuk vlees van 800 gram , en de smaak blijft in al die jaren identiek en heerlijk , de pizza is gewoonweg perfect , spagetti of tagliatelle bolognese is gewoonweg echt heeeel lekker , helaas krijg ik na zoveel jaar het recept nog niet mee Hahahaha , maar we zijn overal zo'n beetje geweest maar roma blijft altijd de beste en we hebben bijna altijd spijt dat we niet bij roma zijn gaan eten !! Volgend jaar zijn we er gewoon weer

Groetjes fam bergers

7 augustus 2017 beoordeeld

Heerlijke Italiaanse pasta's en pizza's. Prettige bediening. Aangezien het een populair restaurant is kan het zijn dat je even moet wachten op een tafeltje (ca. 10 á 15 minuten, afhankelijk met hoeveel mensen je komt), maar dat is de moeite waard.

Reizigers die Pizzeria Roma bekeken, bekeken ook

Platja d'Aro, Costa Brava
Platja d'Aro, Costa Brava

In Pizzeria Roma geweest? Deel je ervaringen!