“Zelfde als Higuna”

Geclassificeerd als nr. 26 van 188 Restaurants in Platja d'Aro
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
21 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Afhaal chinees waar je ook kunt zitten. Wij halen altijd, de “zit” is ongezellig. Best aardige chinezen. Maken ook sushi (vers). Alles goed betaalbaar maar géén chinese hoogstandjes.

2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vers gemaakt terwijl je wacht (ook voor afhalen dus). Verrassend goed. Kom al jaren in Playa maar nooit bij deze ‘chinees’ binnengestapt. Op advies van vrienden toch gedaan én daarna volgende dag weer gegaan. Erg goede sushi!

24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wil je goed en vers sushi of Aziatisch eten, dan is Fu Lin the place to be. Ik heb al in veel verschillende sushirestaurants gegeten, maar Fu Lin overtreft alles. Goed en vers bereid, netjes opgediend, net restaurant en voor een zeer schappelijke prijs. Naast sushi hebben ze ook een Aziatische kaart, we gaan deze week zeker nog een keer terug om daaruit een keuze te maken.

13 november 2015 beoordeeld

tussen de middag voor het werken vaak even een bordje bami met garnalen gegeten of heerlijke andere gerechten zoals de sushi !

9 juni 2015 beoordeeld

De bediening is goed, het eten is lekker. De zaak ziet er fris uit, vlak bij een parkeerplaats. Net buiten de drukke winkelstraat.

• Sfeer

Reizigers die Fulin bekeken, bekeken ook

Sant Feliu de Guixols, Costa Brava
Platja d'Aro, Costa Brava

In Fulin geweest? Deel je ervaringen!