“Vriendelijk geprijsd voor goede kwaliteit ”
Beoordeling van Restaurante de Fabula Mediterranea - GESLOTEN

Restaurante de Fabula Mediterranea
Keukens: Europees, Spaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Buiten zitten, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben ons laten verrassen door een menu te nemen, welke zeer vriendelijk was geprijsd. Eten was goed, bediening ook vriendelijk. Inrichting is modern, erg leuk.

Een TripAdvisor-lid
14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Loop vandaag, 14-5-2018, langs de Fabula. Restaurant gesloten. Hangt bord met tekst: "Setraspasa".
Wellicht overname ? Verkoop ? In ieder geval gesloten dus. Jammer, kwam hier altijd graag. En Sacha was/is natuurlijk een voortreffelijk gastheer.

21 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zelfs eind oktober super gezellig en bijzonder lekker. Een aanrader aan de Costa Brava. Aardige Nederlandse eigenaar

7 oktober 2017 beoordeeld

Dit is een van de betere locaties, ook volgens Tripadvisor, en op basis daarvan geboekt met ons golfclubje (12 personen) Het eten was absoluut prima maar de eigenaar en een ober hadden de bediening niet onder controle (of wij waren niet belangrijk genoeg) We konden in de keuken kijken en de dames die kookten maakten de recensies waar. Ben eens benieuwd hoe dit loopt in het hoogseizoen als het echt druk is.

4 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier nu drie weken en steeds als het mijn beurt is om te koken, en dat is tot nu toe drie x per week zitten we heerlijk bij de fabula. Hahaha toppie
Wat je ook besteld van de kaart het is gewoon top.
En zelfs in oktober is sacha open welliswaar alleen de avond maar toch.

Reizigers die Restaurante de Fabula Mediterranea bekeken, bekeken ook