“Topadresje in Platja D ‘Aro 👌”
Beoordeling van Adagio by Markus

Adagio by Markus
Geclassificeerd als nr. 1 van 210 Restaurants in Platja d'Aro
4 weken geleden beoordeeld

Heerlijk gegeten ! Zo lekker, dat we de volgende dag opnieuw een tafeltje hebben gereserveerd.
De entrecôte is uitzonderlijk en perfecte cuisson !

Datum van bezoek: september 2019

31 augustus 2019 beoordeeld

Een heel gezellig restaurant, smaakvol ingericht.
Mooie gerechten, met zorg opgediend.
De gastheer was zeer vriendelijk.
Wist ons een heerlijke wijn aan te bieden.
Niet opdringerig.
Wat een fijne entourage als je van lekker eten en drinken houdt.
Nogmaals dank.

Datum van bezoek: augustus 2019
20 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Naast alle drukke toeristische restaurants is Adagio wel een leuk kleinschaliger restaurent.

Gezellige sfeer, uitstekende bediening en lekker gegeten. Kortom prima restaurent!

Datum van bezoek: augustus 2019
18 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker het bezoeken waard! Mooie opmaak en goede presentatie, zeer lekker (en vers) eten én een aardige bediening. Restaurant is klein en erg knus. 100% aanrader! Reserveer wel even van tevoren.

Datum van bezoek: juli 2019
olivermarkus, Owner van Adagio by Markus, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juli 2019

Thank you. I appreciate it.

10 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na het lezen van de recensies hier op TripAdvisor besloten te reserveren. Aan de telefoon vriendelijk te woord gestaan. We wilde reserveren voor 7 personen waarvan 2 kinderen. Helaas werd me gezegd dat ze geen kinderen aanvaarden onder de 10 jaar (zonder de leeftijd van onze kinderen te vragen). Hoewel we met onze kinderen zelfs met open armen ontvangen worden bij el tinars (sterrenrestaurant vlak bij platja d’aro) waren we hier dus niet welkom. Jammer want we waren echt benieuwd naar de culinaire prestaties van dit restaurant.

Datum van bezoek: juli 2019
olivermarkus, Owner van Adagio by Markus, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juli 2019

Good evening,

thank you for your interest to eat in our restaurant.

We informed you in phone call that we are sorry but our clients must be ten years older as a first and as a second that we are small restaurant and we don't have so big tables and if you would like to come to have a romantic diner with your wife, you are welcome.

As you told in your comment, it was a phone call..., conversation. Thats why when we informed you about our age policy you could answer to us that your children are ten years older. Isn't it?

I am glad you found restaurant by your requests. This is right. When I want to go with family I am looking family restaurant, restaurant with bigger tables, menus for children, baby chairs etc. All this we can't offer to you.

But you are still welcome to come to have a romantic diner with your wife. Maybe then you'll change your mind and your small vengeance agains us.

Oliver

Reizigers die Adagio by Markus bekeken, bekeken ook

Platja d'Aro, Costa Brava
Platja d'Aro, Costa Brava

In Adagio by Markus geweest? Deel je ervaringen!