“Heerlijk restaurant!”
Beoordeling van Adagio by Markus

Adagio by Markus
Geclassificeerd als nr. 3 van 188 Restaurants in Platja d'Aro
2 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij werden heel vriendelijk ontvangen. 2 broers die koken met liefde voor eten en je helpen bij het uitzoeken van de beste wijn. Prijs kwaliteit verhouding erg goed. Geweldige avond gehad. Een echte aanrader!

17 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We liepen toevallig voorbij en besloten dit nog vrij nieuw restaurant eens uit te proberen. En daar hebben we geen spijt van gehad! Echt super lekker gegeten met een culinair tintje. Mooi geserveerd, alles vers, goed gekruid, heel vriendelijke bediening en voor wat je krijgt echt niet te duur! Ook de kok kwam nog even een praatje maken. Aanrader dus!

1 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke bediening, leuke knusse locatie, lekkere wijn en heerlijk eten. Prima prijs kwaliteit verhouding. Wij komen hier zeker terug!

12 september 2017 beoordeeld

Gezellig restaurant van twee broers die topkwaliteit presenteren aan een betaalbare prijs. Heel vriendelijke jongens met een hart voor goede keuken, inderdaad een verademing tussen de toeristische rommel. Een aanrader voor wie naar Platja d'aro gaat!

26 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is echt heel lekker en hele aardige bedingingen ze maken met iedereen een praatje kleine menu kaart maar wel alles wat je besteld is super lekker en de wijn is ook echt super

Reizigers die Adagio by Markus bekeken, bekeken ook

Platja d'Aro, Costa Brava

In Adagio by Markus geweest? Deel je ervaringen!