La Jonquera Hotel(La Jonquera)
  • Gratis parkeren
Puerta De Espana(La Jonquera)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 03/08
Boek nu, betaal bij aankomst
Zie aanbieding
Font del Pla Hotel(La Jonquera)
  • Gratis parkeren
Hotel La Quadra(Macanet de Cabrenys)
Gratis annuleren tot 01/08
Boek nu, betaal bij aankomst
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 125 per nacht.

Hotel Mas Renart(Peralada)(Heel veel waar voor je geld!)
Can Seferino(La Jonquera)
Hotel L'albera(La Jonquera)
TripAdvisor
6 mei 2017 beoordeeld

Vreselijke plaats om te verblijven, onpersoonlijk en niet prettig.
Aardige receptiemedewerker die zijn best doet om je het naar je zin te maken.
Kamers zijn oké, met moderne badkamer en goede bedden.
Toch wel overlast van auto,s s,nachts en vroeg vertrekkende gasten, ondanks de geïsoleerde ramen.
Ga niet met je auto het dorpje in om naar een restaurantje te zoeken.
Wij vroegen aan de politie waar we konden eten s,avonds, zij vertelden ons dat we moesten oppassen dat we geen kostbare spullen in de auto moesten laten liggen.
Het is een onprettig stadje s,avonds.
Overdag is het druk in de diverse winkelcentra en kan je veilig overal heen.
Het restaurant achter Tramuntana is erg basic en ongezellig, voor €12 heb je een menu.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
2 december 2016 beoordeeld

Lekker dicht langs de weg, schone kamer, grote bedden, fijne badkamer,
Meer heb je niet nodig langs de weg, ontbijt goedkoop (6 euro) en redelijk voor Spaanse begrippen.
Helaas wel koffieauromaat, kan blijkbaar niet anders.

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
15 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel Tramunta beschikt over zeer verzorgde kamers! Vriendelijk onthaal!! Weinig of geen mogelijkheid tot eten,maar er zijn voldoende goede tot zeer goede restaurants in de nabije omgeving!! De ligging is goed..dicht bij autostrade,maar je moet er wel de wat "speciale"omgeving bijnemen!!

Verbleef: maart 2016, reisde alleen
28 december 2015 beoordeeld

Heel spookachtige plek langs de autopista, maar een prima schoon en modern hotel, met parkeergarage en een geweldig ontbijt voor 5 euro.
Goede ruime beddeb, grote badkamer, kortom een aanrader (voor onderweg),
geen romantische plek.

Kamertip: Alle kamers hetzelfde concept, goed geïsoleerd.
  • Verbleef: november 2015, reisde met een partner
17 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Net over de grens met Spanje vind je dit nette en schone hotel. Wij hebben onderweg naar Valencia overnacht. Voor 5 euro staat je auto in een afgesloten parkeer garage onder het hotel. En voor 6 euro kun je s'morgens ontbijten. Het is naar mijn mening niet geschikt voor langer verblijf. Dit omdat je midden op een inkoop gebied zit en omringt wordt met parkeer mogelijkheid voor vracht auto's. Maar voor 1 nachtje als tussen stop is het perfect! Ik kom hier zeker weer!

Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner