“Uitstend hotel voor doorreis overnachting”
Beoordeling van Hotel Tramuntana

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Hotel Tramuntana
Beoordeeld als nr. 1 van 5 hotels in La Jonquera
18 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De locatie is druk met vrachtwagens en een weinig inspirerende omgeving, hoewel er op korte loopafstand een shopping center is.
Het hotel is schoon heeft uiterst vriendelijk personeel en een gedegdn ontbijt met lekkere koffie

Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner

6 mei 2017 beoordeeld

Vreselijke plaats om te verblijven, onpersoonlijk en niet prettig.
Aardige receptiemedewerker die zijn best doet om je het naar je zin te maken.
Kamers zijn oké, met moderne badkamer en goede bedden.
Toch wel overlast van auto,s s,nachts en vroeg vertrekkende gasten, ondanks de geïsoleerde ramen.
Ga niet met je auto het dorpje in om naar een restaurantje te zoeken.
Wij vroegen aan de politie waar we konden eten s,avonds, zij vertelden ons dat we moesten oppassen dat we geen kostbare spullen in de auto moesten laten liggen.
Het is een onprettig stadje s,avonds.
Overdag is het druk in de diverse winkelcentra en kan je veilig overal heen.
Het restaurant achter Tramuntana is erg basic en ongezellig, voor €12 heb je een menu.

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
2 december 2016 beoordeeld

Lekker dicht langs de weg, schone kamer, grote bedden, fijne badkamer,
Meer heb je niet nodig langs de weg, ontbijt goedkoop (6 euro) en redelijk voor Spaanse begrippen.
Helaas wel koffieauromaat, kan blijkbaar niet anders.

• Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
15 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel Tramunta beschikt over zeer verzorgde kamers! Vriendelijk onthaal!! Weinig of geen mogelijkheid tot eten,maar er zijn voldoende goede tot zeer goede restaurants in de nabije omgeving!! De ligging is goed..dicht bij autostrade,maar je moet er wel de wat "speciale"omgeving bijnemen!!

Verbleef: Maart, 2016, reisde alleen
28 december 2015 beoordeeld

Heel spookachtige plek langs de autopista, maar een prima schoon en modern hotel, met parkeergarage en een geweldig ontbijt voor 5 euro.
Goede ruime beddeb, grote badkamer, kortom een aanrader (voor onderweg),
geen romantische plek.

Kamertip: Alle kamers hetzelfde concept, goed geïsoleerd.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: November, 2015, reisde met een partner
17 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Net over de grens met Spanje vind je dit nette en schone hotel. Wij hebben onderweg naar Valencia overnacht. Voor 5 euro staat je auto in een afgesloten parkeer garage onder het hotel. En voor 6 euro kun je s'morgens ontbijten. Het is naar mijn mening niet geschikt voor langer verblijf. Dit omdat je midden op een inkoop gebied zit en omringt wordt met parkeer mogelijkheid voor vracht auto's. Maar voor 1 nachtje als tussen stop is het perfect! Ik kom hier zeker weer!

Verbleef: Augustus, 2015, reisde met een partner
25 juli 2015 beoordeeld

Wij zijn op de heen en terug reis in dit hotel geweest. Prima hotel voor een nacht. € 65,- p/n € 6,- ontb € 5,- parkeer garage. Eigenlijk wilden wij op de terug reis door reizen naar Montpellier maar alles zat daar vol i.v.m. tour du France. dus waren wij daar al om 15.00 uur.En voor vertier: Er zijn daar heel grote winkel centrums met outlet waar de Fransen zich tegoed doen en wij ook, onze auto leek op die van een markt koopman.

• Verbleef: Juli, 2015, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van La Jonquera in overweging
op 1,1 km afstand
Hotel du Village Catalan
nr. 1 van 1 in Banyuls-dels-Aspres
48 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Tramuntana geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Tramuntana

Adres: C/ Mas del Pla 7 | PO Box 196, 17700 La Jonquera, Spanje
Locatie: Spanje > Catalonië > Province of Girona > La Jonquera
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 5 hotels in La Jonquera
Prijsklasse: € 58 - € 77 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Hotel Tramuntana 3*
Aantal kamers: 43
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com en TripOnline SA, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Tramuntana met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?