“Very good”

Geclassificeerd als nr. 4 van 389 Restaurants in Castelldefels
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
6 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een zaterdag bezocht erg druk maar toch goede service. Hadden een paella marineros en die was uitstekend.

15 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een van de beste restaurants in Castelldefels. Het restaurant is heel mooi en het eten uitstekend. Heb de tongrolletjes met garnalen gegeten en een andere keer de zeebaars. Ook de toetjes zijn heel lekker. Smullen. De service is wisselvallig, de eerste keer was ik heel tevreden, maar de 2.keer viel het erg tegen. Omdat ik alleen was ben ik behoorlijk slecht behandeld. Men wilde mij eerst een plaats aanwijzen in een raar hoekje, het duurde lang voordat ik een bestelling kon plaatsen en de kelner was compleet ongeïnteresseerd. Het restaurant was maar voor een derde vol, dus tijd genoeg voor redelijke service. Ik spreek goed Spaans en ik heb dan ook duidelijk gemaakt, dat ik dit niet acepteer. Meteen kon alles, zelfs een lachje kon er vanaf.

9 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Prettige en professionele service, kaart met traditionele gerechten uitstekend bereid. De jamon joselito is een absolute aanrader, zeer dun gesneden, zacht maar vol van smaak. De tonijn was perfect klaargemaakt, rose van binnen op een bed van gewokte groenten.

15 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden de taxi vanuit Barcelona genomen om even aan het strand te zijn. Het dorpje zelf stelt niet veel voor. Maar dit restaurant is een echte aanrader. Niet goedkoop maar het is het waard. Als hoofdgerecht de zeebaars in zoutkorst. Heerlijk. Onze zoon heeft van de taps zitten snoepen, brood met tomaat en look, jambon iberico. Ook lekkere desserten. Een echt aanrader

15 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een mooi restaurant. Hele vriendelijke bediening, zalig eten. De zeebaars in zoutkorst was super. De prijzen vallen ook goed mee. Het personeel spreekt niet goed engels maa dat heeft ook z'n charmes

Reizigers die Restaurante Cheche bekeken, bekeken ook

Castelldefels, Provincie Barcelona

In Restaurante Cheche geweest? Deel je ervaringen!