“Blijft de top in Castelldefels - een aanrader”
Beoordeling van Restaurante Amar

Restaurante Amar
Geclassificeerd als nr. 1 van 372 Restaurants in Castelldefels
Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
12 oktober 2017 beoordeeld

Na een jaar opnieuw bezocht en opnieuw genoten.
Vorig jaar (2016) in de zomer bezocht en er voortreffelijk gegeten voor een zeer acceptabele prijs.
Dit jaar opnieuw bezocht en ik bevestig: dit restaurant is top. De bediening was echt heel goed (vriendelijk, behulpzaam en correct), het eten heel lekker, zeker zijn prijs waard voor deze kwaliteit en dienstverlening.

1 oktober 2017 beoordeeld

Heerlijk gegeten . Verse vis . Lekkere wijn . Vriendelijke bediening. Zeker een gelegenheid om terug te keren

22 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd een verademing om hier te kunnen eten , vriendelijk personeel , aandacht voor de gast . Een plek waar je met plezier terug naar toe gaat .

12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van goede beoordelingen twee maal gegeten bij Amar. Zoals eerder vermeld , reserveren vooraf.noodzakelijk, toch zeker in augustus. Eerste.keer was het erg.druk, daardoor ietwat chaotisch mede door patron die alles onder controle wil houden en daardaar ook vertragend werkte bij opname bestellingen etc. Desondanks eten erg.lekker. Tweede keer iets minder extreem druk erg lekker en gerelaxt gegeten all in voor 84 euro twee.personen. voorgerecht kan gedeeld.worden met 2 personen , wij hadden twee.voorgerechten die we beide deelden, maar eenrje is voldoende. De tong en geconfijte eend waren erg lekker vergeet ook dessert niet. Cava en hapjes zijn van het huis

10 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Top restaurant, wel even van te voren reserveren. We hadden de duck magreta was erg lekker!! Hoofdgerecht de sole en de paella!! Top top top!!!

Reizigers die Restaurante Amar bekeken, bekeken ook

Castelldefels, Provincie Barcelona

In Restaurante Amar geweest? Deel je ervaringen!