“Dinner”

Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
22 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd een verademing om hier te kunnen eten , vriendelijk personeel , aandacht voor de gast . Een plek waar je met plezier terug naar toe gaat .

Schrijf een beoordeling

12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van goede beoordelingen twee maal gegeten bij Amar. Zoals eerder vermeld , reserveren vooraf.noodzakelijk, toch zeker in augustus. Eerste.keer was het erg.druk, daardoor ietwat chaotisch mede door patron die alles onder controle wil houden en daardaar ook vertragend werkte bij opname bestellingen etc. Desondanks eten erg.lekker. Tweede keer iets minder extreem druk erg lekker en gerelaxt gegeten all in voor 84 euro twee.personen. voorgerecht kan gedeeld.worden met 2 personen , wij hadden twee.voorgerechten die we beide deelden, maar eenrje is voldoende. De tong en geconfijte eend waren erg lekker vergeet ook dessert niet. Cava en hapjes zijn van het huis

10 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Top restaurant, wel even van te voren reserveren. We hadden de duck magreta was erg lekker!! Hoofdgerecht de sole en de paella!! Top top top!!!

9 juli 2016 beoordeeld

Voor de betere en verzorgde keuken in Castelldefels is Amar een aanrader. Het restaurant is ook goed bekend bij de inwoners en Barcelonezen die er op vakantie zijn. Zonder tijdig reserveren zal je 's avonds geen tafel meer kunnen krijgen. Voor een restaurant van deze kwaliteit is de prijs zeker schappelijk. Een werkelijke aanrader (hoofdschotel) os de 'lubina a la sal' (de zeebaars, bereid in een korst van zout).

26 september 2015 beoordeeld

Eén van de beste restaurants tijdens onze Spaanse reis. Glaasje cava bij aankomst en na het eten ook nog kleine attenties, allemaal van het huis.
Het eten was ongelooflijk lekker! Bediening was zeer hartelijk, het is alsof je bij 2 gezellige nonkels gaat eten. Ze hebben een klein gezellig terras achteraan, waar je kunt genieten van de heerlijke gerechten onder de bomen. Grote porties. Een echte aanrader!

Reizigers die Restaurante Amar bekeken, bekeken ook

Castelldefels, Provincie Barcelona

In Restaurante Amar geweest? Deel je ervaringen!